Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Komercbankas un klientu attiecību pilnveidošanas projekts
Nosaukums angļu valodā Project for developing relationships between a commercial bank and its customers
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Dr.oec.,prof.N.Lāce
Recenzents Mg.oec.,asoc.prof.R.Alsiņa
Anotācija Diplomprojektā autore ir izvēlējusies analizēt Komercbankas X un klientu savstarpējās attiecības. Tiek izstrādāts un apkopots Komercbankas X klientu un darbinieku apmierinātības pētījums, kā rezultātā tiek veikta nepieciešamo pasākumu veikšana, lai uzlabotu šīs bankas un klientu savstarpējās attiecības. Diplomprojekts Komercbankas un klientu attiecību pilnveidošanas projekts sastāv no ievada, analītiskās daļas, projekta aprēķinu daļas, tehnoloģiskās daļas, darba un dabas aizsardzības daļas, secinājumiem un priekšlikumiem, bibliogrāfiskā saraksta, pielikumiem un grafiskās daļas. Analītiskajā daļā autore raksturo banku sektoru kopumā, tiek veikta vadošo komercbanku pakalpojumu salīdzināšana, kā arī Komercbankas X klientu un pašu darbinieku apmierinātības pētījuma analīze. Rezultātā nonāk pie secinājuma, ka jāveic atsevišķi pasākumi, kas palielinātu klientu apmierinātību, tāpat arī jāpievērš uzmanība bankas darbinieku lojalitātes un apmierinātības celšanai, un jāveido atbildīgas ilgtermiņa attiecības ar juridiskajām personām. Projekta aprēķinu daļa balstās uz analītiskās daļas izvirzītajām problēmām, kā rezultātā tiek piedāvātas trīs risinājuma iespējas: 1) Klientu apmierinātības celšana balstoties uz Kano modeli, kā rezultātā tiek samazinātas rindas Komercbankas X filiālē, un tiek izveidota papildus pievienotā vērtība klientu apmierinātības celšanai. 2) Darbinieku lojalitātes un apmierinātības celšanas programma, kuras rezultātā tiek veikta darbinieku novērtēšana un motivēšana. 3) Bankas un juridisko klientu ilgtermiņa attiecību veidošana, ieviešot finanšu konsultanta amatu Komercbankā X. Tehnoloģiskajā daļā tiek aprakstīta sociālo tīklu loma mūsdienās un to izmantošana Komercbankā X, kā arī Komercbankas X konta izveidošana Facebook.com sociālajā tīklā. Darba aizsardzības daļā ir apskatīta darba aizsardzības organizatoriskā struktūra bankā, aprakstīts darba vides riska faktoru un darba aizsardzības prasību novērtējums Komercbankā X, apskatīti Komercbankas X veiktie pasākumi, lai kļūtu zaļāki, kā arī sastādīts darba aizsardzības pasākumu plāns un plānotās izmaksas 2012. gadam. Darbs izstrādāts latviešu valodā. Tas sastāv no 83 lapām, 25 tabulām,48 attēliem, kā arī 6 pielikumiem.
Atslēgas vārdi Komercbanka, klienti, apmierinātības līmenis
Atslēgas vārdi angļu valodā Commercial bank, customers, the level of satisfaction
Valoda lv
Gads 2012
Darba augšupielādes datums un laiks 30.05.2012 21:00:18