Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Produktu pārdošanas apjomu palielināšanas projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Project for increasing product sales |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec.,prof.E.Gaile-Sarkane |
Recenzents |
Mg.oec.,asist.L.Budņiks |
Anotācija |
Kuzminas J. diplomdarbs Produktu pārdošanas apjomu palielināšanas projekts, Rīga, 2012 gads, 71 lappuse. Darba pētījuma problēma ir blakus produktu pārdošanas apjomu samazināšanas. Darba pētījuma objekts ir uzņēmuma Lukoil Baltija R DUS veikali. Darbs sastāv no piecām daļām: Analītiskā daļa, Projektu aprēķinu daļa, Tehnoloģiskā daļa, Darba un dabas aizsardzības daļa, Grafiskā daļa.
Pirmajā daļā tiek veiktā uzņēmuma Lukoil ārējas vides un finanšu radītāju analīzes, ka arī SIA Lukoil Baltija R SVID un Pareto analīzes. Šī analīžu rezultātā tika izvirzīta uzņēmējdarbības problēma blakus produktu pārdošanas apjomu samazināšana.
Otrā daļā tiek izstrādāti trīs projekti problēmu risināšanai: sortimenta pārvaldes pilnveidošanas projekts, lojalitātes programmas popularizēšanas projekts, reklāmas kampaņas organizēšanas projekts.
Trešajā daļā tika apskatīta progrāma Shelf Logic, kura tika izvēlēta par labākas planogramu veidošanas metodi. Tika izveidots planogramu paraugs, kā arī tika paradīts, kā tas modifikācija var ietekmēt uzņēmējdarbības rezultātiem.
Ceturtajā daļā tika aprakstīti darba un dabas piesārņošanas riski, no kuriem pār visbīstamāko tika izvēlēts ugunsgrēka risks. Tika aprakstīti tas novēršanas pasākumu kopums.
Piektajā daļā tika apkopoti visi grafiskie materiāli, kuri tika izmantoti darbā. |
Atslēgas vārdi |
diplomdarbs, Pareto, planogramma, reklāmas kampāņa, lojalitātes progrāma, Lukoil |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
diploma, Pareto, planogramm, advertising campaign, loyalty program, Lukoil |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.05.2012 15:35:14 |