Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Preču izvietošanas pilnveidošanas projekts mazumtirdzniecības uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Project for improving placement of goods in a retail company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec.,prof.E.Gaile-Sarkane |
Recenzents |
Dr.oec.,prof.N.Lāce |
Anotācija |
Diplomprojekta tēma ir Preču izvietošanas pilnveidošanas projekts mazumtirdzniecības uzņēmumā un tā apjoms ir 79 lapas, grafiskās daļas apjoms 16 lapas. Darbā ir iekļauti 38 attēli, 9 tabulas un 1 formula.
Diplomprojekts sastāv no piecām daļām: analītiskās, projekta aprēķinu, tehnoloģiskās, darba un dabas aizsardzības un grafiskās daļas.
Analītiskajā daļā ir apskatīta uzņēmuma attīstība, struktūra, ietekmējošie faktori un veikta finanšu analīze, lai labāk varētu noteikt uzņēmuma problēmas un iespējamos risinājumus.
Projekta aprēķinu daļā tiek piedāvāti trīs iespējamie risinājumi problēmas novēršanai, kuri varētu dot rezultātu. Autore piedāvā šādus risinājumus: vienota veikalu stila izveide, uzņēmuma mājas lapas izveide, klienta karšu izveide. Tiek noteikts vai esošie projekti ir realizējami.
Tehnoloģiskajā daļā tiek atspoguļota uzņēmums mājas lapas izveides process, izmantojot programmu Microsoft Expression Web.
Darba un dabas aizsardzības daļā tiek noteikti uzņēmumā pastāvošie riska faktori un sastādīts plāns to novēršanai vai ietekmes mazināšanai.
Grafiskajā daļā tiek atspoguļoti darba izveides procesā iegūtie rezultāti grafiskos attēlos. |
Atslēgas vārdi |
Diplomprojekts |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Diploma project |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2012 11:16:31 |