Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transporta sistēmu inženierija |
Nosaukums |
Kravas automobiļu dinamisko un kustības modeļu izpēte |
Nosaukums angļu valodā |
Investigation of Dynamic and Motion Models in Cargo Transport |
Struktūrvienība |
25100 Aeronautikas institūts |
Darba vadītājs |
Profesors Anatolijs Kobcevs |
Recenzents |
Docents Valerijs Muhins |
Anotācija |
Maģistra darba nosaukums ir Kravas automobiļu dinamisko un kustības modeļu izpēte.
Tika izveidots kravas automobiļa dinamisko kustību modelis ar piecām asīm, un veikta tā matemātiskā analīze.
Lai veiktu piekares elementu cietības izmaiņas tika pieņemts hipotētisks kravas automobiļa matemātiskais modelis, kuram tika veiktas trīs dažādas izmaiņas piekarē, lai noteiktu optimālos amortizācijas parametrus +_25 % robežās, tika mainīta resoru cietība un amortizatoru berzes viskozitāte, un salīdzinot sākotnējos rezultātus ar rezultātiem pēc veiktajām izmaiņām, autors secināja, ka veicot priekšējās un aizmugurējās pneimatikas un resoru cietības pirmajā un otrajā variantā kā arī trešajā variantā, kur tika mainīts hidraulisko amortizatoru tips, mainīts priekšējo un aizmugurējo amortizatoru berzes viskozitātes koeficients, palielināts un samazināts priekšējā un aizmugurējā resora sausās berzes spēks un mainītas resoru un pneimatikas cietības, pie maksimālajām dinamiskajām slodzēm, stabilizētām dinamiskām slodzēm un apskatot maksimālās paātrinājuma slodzes ir iespējams uzlabot sākotnējo modeli.
Tika ieteikti labākie, apskatītā kravas automobiļa matemātiskā modeļa, piekares uzlabošanai.
Maģistra darba apjoms ir 90 lpp., attēlu skaits 53, tabulu skaits 3. Darbā tika izmantoti 21 informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
Dinamisko un kustības modeļu izpēte |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Investigation of Dynamic and Motion Models |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
29.05.2012 14:05:12 |