Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga komunikāciju pielietošana pakalpojumu uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Application of marketing communications in a services company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec.,lekt.I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec.D.Ščeulovs |
Anotācija |
Santas Šoldres izstrādātā bakalaura darba tēma ir Mārketinga komunikāciju pielietošana pakalpojumu uzņēmumā.
Bakalaura darbs sastāv no analītiskā apskata un pētījumu un aprēķinu daļas. Analītiskā apskata daļā ir apkopota un analizēta informācija, kas atklāj mārketinga komunikāciju būtību, to veidus, kā arī tiek pētīti teorētiskie aspekti veiksmīgu mārketinga komunikāciju plānošanai un izstrādei. Pētījumu un aprēķinu daļā ir sniegts pakalpojumu uzņēmuma SIA Latvijas Tālrunis un uzziņu mediju nozares raksturojums, pētītas SIA Latvijas Tālrunis pielietotās mārketinga komunikācijas, vērtēta to ekonomiskā un komunikatīvā efektivitāte, kā arī, pamatojoties uz izpētītajiem rezultātiem, ir izstrādāts SIA Latvijas Tālrunis mārketinga komunikāciju plāns 2013.gadam, ietverot mārketinga komunikāciju budžeta sadalījumu, tā, lai kopējais mārketinga komunikāciju budžets pēc plānotajiem rādītājiem būtu ekonomiski efektīvs, kā arī ir piedāvāti priekšlikumi turpmākai mārketinga komunikāciju pielietošanai uzņēmumā.
Darbā ir iekļautas 2 formulas, 29 attēli un 10 tabulas. Kopējais darba apjoms ir 69 lapas. |
Atslēgas vārdi |
Mārketinga komunikācijas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing communications |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
28.05.2012 10:41:50 |