Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Reklāmas plānošana pakalpojuma uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Planning advertising in a services company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec.prof.V.Jurēnoks |
Recenzents |
Dr.oec.,asoc.prof.L.Vasiļjeva |
Anotācija |
ANOTĀCIJA
Bakalaura darba temats - Reklāmas plānošana pakalpojumu uzņēmumā. Izstrādātais darbs sastāv no 68 lapaspusēm, darbā ir ietvertas 9 tabulas, 9 attēli un 4 formulas. Darba literatūras saraksts sastāv no 26 avotiem.
Bakalaura darba mērķis: izpētīt reklāmas plānošanas posmus un noteikt reklāmas efektivitāti ietekmējošos faktorus, kā arī sniegt priekšlikumus uzņēmumam reklāmas pilnveidošanai.
Darba mērķa sasniegšanai ir izvirzīti šādi uzdevumi:
1. Izpētīt reklāmas būtību, klasificēt to pēc mērķiem un uzdevumiem;
2. Izskatīt mārketinga plānošanas posmus;
3. Noteikt optimālo masu mediju izvēlē;
4. Noteikt reklāmas efektivitātes metodes;
5. Izpētīt reklāmas darbību uzņēmumā un tās konkurences analīzi;
6. Izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma reklāmas darbības uzlabošanai.
Darbs sastāv no 2 daļām, kurās tiek apskatīts un analizēts pakalpojumu uzņēmums SIA „BBH Investments”.
Pirmajā - analītiskajā - daļā ir sniegts teorētiskais pamatojums, kurā tiek apskatītas reklāmas definīcijas un mērķi, kā arī detalizēti iztirzāts mārketinga reklāmas plānošanas modelis. Šajā daļā arī ir iekļauta informācija par masu medijiem un to efektivitātes noteikšanas metodēm.
Darba otrā – pētījuma - daļa ir veltīta uzņēmuma „Baltic Beach Hotel” konkurences analīzei tirgū un reklāmas mediju izvēlei un to izmaksu aprēķināšanai. |
Atslēgas vārdi |
Reklāmas plānošana pakalpojumu uzņēmumā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Planning advertising in a services company |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
28.05.2012 00:36:33 |