Anotācija |
Bakalaura darbs izstrādāts Rīgas Tehniskajā universitātē, Transportbūvju institūtā par tēmu: Ceļu specifikācijas 2010 un Igaunijas ceļu specifikācijas salīdzinājums un analīze. Darba sākumā ir salīdzināts Latvijas un Igaunijas autoceļu tīkls, ir salīdzināts specifikāciju statuss, mērķi, struktūra, vispārējā nodaļa, pielikumi un konkrētas darbu pozīcijas salizturīgās kārtas izbūve, nesaistītu minerālmateriālu pamata nesošās kārtas vai seguma būvniecība, virsmas apstrāde un asfaltbetona, sķēmbu mastikas un porasfalta kārtas būvniecība. Par katru salīdzināmo pozīciju ir izdarīts secinājums. Darba beigās atspoguļoti darba rezultātu kopsavilkums.
Bakalaura darbs sastāv no 61 lapaspuses, 23 tabulām un 6 attēliem.
Inženierprojekts ir izstrādāts VIA University college, Dānijā par tēmu: Horsenas Ziemeļu apvadceļš. Darbā ir izstrādāti trīs apvadceļa varianti un izvēlēts vispiemērotākais. Ir izprojektēti 3 ceļu mezgli un 2 rotācijas apļi. Ir veikta ģeoloģiskā izpēte un analīze. Ir noteiktas apvadceļa izmaksas un sastādīts kalendārais grafiks. Izstrādāti rasējumi: trases plāns, garenprofils, pārvietojamās grunts kalkulācija, šķersprofili, 3 ceļu mezgli, 2 rotācijas apļi, atpūtas zona un ģeoloģiskais šķērsgriezums. Inženierprojekts tika izstrādāts saskaņā ar spēkā esošiem Dānijas ceļu standartiem un normām.
Inženierprojekts sastāv no: 71 lapaspusēm, 72 attēliem un 34 rasējumiem. |