| Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve |
| Nosaukums |
Automašīnas piekares sistēmas projektēšana un vibrāciju analīze |
| Nosaukums angļu valodā |
Design and vibration analysis of a suspension system of a car |
| Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
| Darba vadītājs |
Vladislavs Jevstigņejevs |
| Recenzents |
Ivo Vaicis |
| Anotācija |
Darbs ir veltīts automašīnas piekares komponentu stiprības analīzei un optimizācijai. Piekares
spriegumstāvoklis tika pētīts projektēšanas programmatūras SolidWorks studentu versijā. Rezultāti
atklāja ievērojamas konstrukcijas vājības, īpaši augšējos stiprinājuma punktos un atsperes-statņa
saskarnē. Tiek sniegti rekomendācijas piekares konstrukcijas uzlabojumiem.
Darbs sastāv no 68 teksta lappusēm, 47 attēliem, 5 tabulām un 15 atsaucēm. |
| Atslēgas vārdi |
Konstrukciju analīze, Optimizācija, Automašīnu piekares komponenti, Piekares projektēšana, Konstrukcijas uzvedība, Augšējie stiprinājuma punkti, Atsperes statņa saskarne, Konstrukcijas vājums, Projektēšanas uzlabošana, Inženiertehniskā analīze, Galīgo elementu analīze (FEA), Komponentu atteice |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
Structural analysis, Optimization, Car suspension components, Suspension design, Structural behaviour, Top mounting points, Spring-strut interface, Structural weakness, Design improvement Engineering analysis, Finite element analysis (FEA), Component failure |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
04.06.2025 00:38:59 |