| Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Ražošanas inženierzinības un vadība |
| Nosaukums |
Ražošanas piemērotspēja biznesa dzīves cikla posmos automobiļu rūpniecībā |
| Nosaukums angļu valodā |
Production resilience at business life cycle stages in automotive industries |
| Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
| Darba vadītājs |
Vladimirs Šatrevičs |
| Recenzents |
Tatjana Ņikitina |
| Anotācija |
Balamurugans, S. Production Resilience at Business Lifecycle Stages in Automotive Industries: Maģistra darbs / Balamurugan, S., Šatrēvičs, V. (2025) Rīga: RTU FEEM profesionālā maģistra studiju programma “Total Quality Management”, 89 lpp.
Maģistra darbs sastāv no ievada, trīs daļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 89 lappuses, tajā skaitā 26 attēli, 44 tabulas un literatūras saraksts – 50 avoti angļu valodā; darbam ir 7 pielikumi.
Diplomdarba mērķis ir izstrādāt visaptverošu darbības noturības sistēmu, kas pielāgota unikālajiem izaicinājumiem, ar kuriem saskaras organizācijas automobiļu nozarē. Mūsu mērķis ir izstrādāt un pārbaudīt sistēmu, lai stiprinātu nozares spēju efektīvi mazināt riskus un uzturēt darbības nepārtrauktību ražošanas dzīves cikla laikā.
Maģistra darba 1. daļā ir parādīta teorētiskā daļa par ilgtspējību un riskiem automobiļu rūpniecībā, īpaši pievēršoties dzīves ciklam autobūves nozarēs, kuru pamatā ir Indija un citi starptautiskie standarti, lai samazinātu riskus un nozīmētu noturību automobiļu nozarē.
Darba 2. daļā tiek runāts par risku novērtēšanas modeļiem, kurus var izmantot automobiļu rūpniecībā, un uzņēmumu aptaujām, kas palīdzēja pabeigt un izstrādāt darba modeli.
3. daļa sastāv no integrētās riska noturības sistēmas (IRRF), kas izstrādāta, lai palīdzētu uzņēmumiem, jo īpaši jaunizveidotiem uzņēmumiem un MVU, pārvarēt sarežģītus traucējumus, vienlaikus saglabājot izaugsmi. Tādi rīki kā Montekarlo simulācijas, strukturālo vienādojumu modelēšana (SEM) un Fuzzy AHP, lai noteiktu piegādātāja risku prioritāti un modelētu atkopšanas scenārijus. Pēc tam IRRF tiek pārbaudīts, izmantojot reālus gadījumu izpēti, kas ietver elektrisko transportlīdzekļu akumulatoru ražošanu un pusvadītāju piegādes trūkumu. |
| Atslēgas vārdi |
Ražošanas noturība, riska pārvaldība, informācijas drošība, darbības nepārtrauktība, piegādes ķēde, Montekarlo simulācija, noturības sistēma, riska stratēģija, strukturālo vienādojumu modelēšana, elektriskais transportlīdzeklis. |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
Production Resilience, Risk Management, Information Security, Business Continuity, Supply Chain, Monte Carlo Simulation, Resilience Framework, Risk Strategy, Structural Equation Modelling, Electric Vehicle. |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
02.06.2025 12:32:05 |