| Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
| Nosaukums |
Pētījums par jaunuzņēmumu biznesa attīstības iespējām Indijā |
| Nosaukums angļu valodā |
Research on Business Development Opportunities for Start-ups in India |
| Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
| Darba vadītājs |
Inga Eriņa |
| Recenzents |
Zakia Siddiqui |
| Anotācija |
Joseph, T. K. Pētījums par jaunuzņēmumu biznesa attīstības iespējām Indijā: Bakalaura darbs /
Joseph, T. K., Eriņa, I. (2025) Rīga: RTU IEVF, bakalaura profesionālo studiju programma
“Uzņēmējdarbība un vadība”, 62 lpp.
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā daļa, pētījuma daļa,
secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 62 lpp., tajā iekļauti 32 attēli, 1 tabula, 0 formulas.
Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 0 avoti latviešu un 47 avoti angļu valodā.
Darbam pievienoti 3 pielikumi.
Pētījuma mērķis: analizēt jaunuzņēmumu attīstības iespējas un izaicinājumus Indijā un sniegt
priekšlikumus to pārvarēšanai. Pirmajā darba daļā analizēta jaunuzņēmumu attīstības vide
Indijā, tostarp attīstības cikls un uzņēmējdarbības teorijas. Otrajā darba daļā izvērtētas iespējas
dažādos sektoros (piemēram, veselības aprūpe, finanšu tehnoloģijas, agrotehnoloģijas) un
valdības iniciatīvas, Trešajā darba daļā analizēti galvenie izaicinājumi – finansējuma
pieejamība, regulatīvā vide, talantu noturēšana, infrastruktūras trūkums un kultūras šķēršļi.
Nozīmīgākie rezultāti: jaunuzņēmumiem Indijā ir liels izaugsmes potenciāls, taču tie saskaras
ar būtiskiem sistēmiskiem un darbības izaicinājumiem. Tiek ieteikts uzlabot regulējumu,
stiprināt atbalsta mehānismus un veicināt tehnoloģisko pielāgošanos. |
| Atslēgas vārdi |
jaunuzņēmumi, iespējas, izaicinājumi, Indija, uzņēmējdarbības attīstība |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
Start-ups, opportunities, challenges, India, business development. |
| Valoda |
eng |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
29.05.2025 18:25:33 |