| Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Sākumizglītības skolotājs |
| Nosaukums |
Radošuma veicināšana dizaina un tehnoloģiju stundās sākumskolā no 1. līdz 3. klasei |
| Nosaukums angļu valodā |
Fostering creativity in design and technology lessons in primary school from grades 1 to 3 |
| Struktūrvienība |
0L300 Pedagoģijas un sociālā darba centrs |
| Darba vadītājs |
Ārija Kolosova |
| Recenzents |
Lāsma Latsone |
| Anotācija |
Darba autors: Juliana Nastjuka
Darba tēma: Radošuma veicināšana sākumskolā no 1. līdz 3. klasei dizaina un tehnoloģiju stundās
Darba veids: bakalaura darbs
Studiju programma: Sākumizglītības skolotājs
Darba zinātniskais vadītājs: Ārija Kolosova, Dr.hist. doc.
Darba apjoms: 46 lpp., 3 pielikumi
Atslēgas vārdi: radošums, kreativitāte, radoša domāšana, radoša personība, jaunrade, sākumskola, dizains un tehnoloģijas.
Pētījuma mērķis: ir izanalizēt teorētisko literatūru un veikt pētījumu par radošumu un tā veicināšanu sākumskolā no 1. līdz 3. klasei dizaina un tehnoloģiju stundās.
Darba saturs: darbā ir apkopota informācija par radošumu un tā veicināšanu, par skolēnu psiholoģisko raksturojumu, par radoša skolotāja prasmēm un zināšanām, par kompetenču izglītības īstenošanu mācību priekšmetā dizains un tehnoloģijas sākumskolā, un veikts aptaujas un interviju apkopojums.
Pētījuma metodes: dokumentu un literatūras analīze, aptauja un intervija.
Darba rezultāti: izveidots informācijas apkopojums par radošuma veicināšanu 1. līdz 3. klases skolēniem dizaina un tehnoloģiju stundās.
Darba izmantojamība: darbu var izmantot pedagoģijas studenti un skolotāji. |
| Atslēgas vārdi |
radošums, kreativitāte, radoša domāšana, radoša personība, jaunrade, sākumskola, dizains un tehnoloģijas |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
creativity, creative thinking, creative personality, innovation, primary school, design and technology |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
29.05.2025 11:13:05 |