| Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Jauno mediju māksla un dizains |
| Nosaukums |
Sēru stadiju atspoguļojums mākslas datorspēlē |
| Nosaukums angļu valodā |
Reflection of the stages of grief in an art computer game |
| Struktūrvienība |
0L200 Humanitāro un mākslas zinātņu centrs |
| Darba vadītājs |
Ģirts Edvarts Stepiņš |
| Recenzents |
Jekaterina Jevdokimova |
| Anotācija |
Darba autore: Inga Šlangena
Darba temats: Sēru stadiju atspoguļojums mākslas datorspēlē
Darba veids: bakalaura darbs
Studiju programma: Jauno mediju māksla un dizains
Darba zinātniskais vadītājs: Mg. art. Ģirts Edvarts Stepiņš
Darba apjoms: 66 lpp. ieskaitot pielikumus
Atslēgvārdi: mākslas videospēle, piecas sēru stadijas, spēles dizains
Pētījuma mērķis: izveidot naratīvu mākslas spēli, kas atspoguļo sēru
stadijas, emocionālas pārmaiņas, garīgu atdzimšanu.
Darba saturs: pirmajā nodaļā tiek aprakstītas piecas sēru stadijas no Kibleres-Rosas grāmatas “Aizejot” (2012) un šo stadiju nozīme. Otrajā nodaļā tiek veikts gadījumu pētījums par piecām sēru stadijām mākslā un videospēlēs. Trešajā nodaļā tiek īsāk analizēta sāpju, sēru psiholoģija un kā tā var veicināt garīgu izaugsmi. Nodaļā analizēts, kā atspoguļot sēras videospēlē. Ceturtā nodaļa ir spēles veidošanas dokumentācija un apraksts.
Pētījuma metodes: gadījuma izpēte, spēles testēšana
Darba rezultāti: mākslas video spēle, kurā atspoguļots piecu sēru stadijas un garīgas izaugsmes naratīvs un dizains.
Darba izmantojamība: bakalaura darba pētījums ir izmantojams turpmākai un dziļākai sapratnei par piecu sēru stadiju atspoguļošanas metodēm video spēlēs, kā arī garīgas izaugsmes un psiholoģisku naratīvu reprezentāciju video spēles konceptā un dizainā. |
| Atslēgas vārdi |
mākslas videospēle, piecas sēru stadijas, spēles dizains |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
art video game, five stages of grief, game design |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
28.05.2025 22:31:29 |