| Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Jauno mediju māksla un dizains |
| Nosaukums |
Uzņēmuma “Dziju lācis” digitālā identitāte |
| Nosaukums angļu valodā |
Digital identity of the company "Dziju lācis" |
| Struktūrvienība |
0L200 Humanitāro un mākslas zinātņu centrs |
| Darba vadītājs |
Līga Sakse |
| Recenzents |
Dzintra Vīriņa |
| Anotācija |
Darba autors(-e): Beāte Rituma
Darba temats: Uzņēmuma “Dziju Lācis” digitālā identitāte
Darba veids: Bakalaura darbs
Studiju programma: Jauno mediju māksla un dizains
Darba zinātniskā vadītāja: Mg.art. Līga Sakse
Darba apjoms: 38 lpp. un 4 pielikumi
Atslēgvārdi: Digitālā identitāte, sociālie mediji, zīmols
Pētījuma mērķis: Izpētīt un radīt digitālo un vizuālo identitāti, kas palīdzētu piesaistīt mērķauditoriju sociālo mediju platformās Instagram un Facebook zīmolam “Dziju Lācis”.
Darba saturs: Darbs sastāv no 4 nodaļām un 12 apakšnodaļām. Pirmajā nodaļā izpētīti un apkopoti digitālās identitātes veidošanas principi un pamatjēdzieni, atsevišķi pētot arī identitāti sociālajos tīklos un digitālajā vidē. Otrajā nodaļā analizēta uzņēmuma “Dziju lācis” digitālā identitāte sociālajos tīklos, logotipa izstrādes principi un veikta konkurentu analīze. Trešajā nodaļa pētīta “Dziju Lācis” digitālā identitātes attīstības stratēģija, ieskaitot zīmola pozicionēšanu un komunikācijas uzlabošanu, savukārt ceturtajā nodaļā ir aprakstīta pētījuma praktiskā daļa – zīmola koncepts un tā izstrāde, kā arī prototipa testēšana uz klientiem.
Pētījuma metodes:
Teorētiskā pētījumu metode - literatūras avotu analīze; gadījuma pētījumi; konkurentu analīze.
Kvantitatīvā pētījuma metode – anketēšana.
Zīmola vizuālās identitātes stila grāmatas un ieteikumu mapes izstrāde.
Darba rezultāti:
Izpētīti literatūras avoti; veikti gadījumu pētījumi un konkurentu analīze.
Veikta anketēšana, apkopoti rezultāti un izdarīti secinājumi.
Izstrādāta zīmola vizuālās identitātes stila grāmata un ieteikumu mape.
Darba izmantojamība: Šis bakalaura darbs nodrošina visaptverošu izglītojošu un informatīvu avotu. Tas ir īpaši noderīgs un praktiski pielietojams visiem interesentiem digitālā dizaina un identitātes jomā, kuri vēlas padziļināt izpratni par digitālās identitātes veidošanas principiem un iegūt vērtīgas zināšanas. |
| Atslēgas vārdi |
Digitālā identitāte, sociālie mediji, zīmols |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
Digital identity, social media, brand |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
28.05.2025 18:56:41 |