Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Jauno mediju māksla un dizains
Nosaukums Uzņēmuma “Dziju lācis” digitālā identitāte
Nosaukums angļu valodā Digital identity of the company "Dziju lācis"
Struktūrvienība 0L200 Humanitāro un mākslas zinātņu centrs
Darba vadītājs Līga Sakse
Recenzents Dzintra Vīriņa
Anotācija Darba autors(-e): Beāte Rituma Darba temats: Uzņēmuma “Dziju Lācis” digitālā identitāte Darba veids: Bakalaura darbs Studiju programma: Jauno mediju māksla un dizains Darba zinātniskā vadītāja: Mg.art. Līga Sakse Darba apjoms: 38 lpp. un 4 pielikumi Atslēgvārdi: Digitālā identitāte, sociālie mediji, zīmols Pētījuma mērķis: Izpētīt un radīt digitālo un vizuālo identitāti, kas palīdzētu piesaistīt mērķauditoriju sociālo mediju platformās Instagram un Facebook zīmolam “Dziju Lācis”. Darba saturs: Darbs sastāv no 4 nodaļām un 12 apakšnodaļām. Pirmajā nodaļā izpētīti un apkopoti digitālās identitātes veidošanas principi un pamatjēdzieni, atsevišķi pētot arī identitāti sociālajos tīklos un digitālajā vidē. Otrajā nodaļā analizēta uzņēmuma “Dziju lācis” digitālā identitāte sociālajos tīklos, logotipa izstrādes principi un veikta konkurentu analīze. Trešajā nodaļa pētīta “Dziju Lācis” digitālā identitātes attīstības stratēģija, ieskaitot zīmola pozicionēšanu un komunikācijas uzlabošanu, savukārt ceturtajā nodaļā ir aprakstīta pētījuma praktiskā daļa – zīmola koncepts un tā izstrāde, kā arī prototipa testēšana uz klientiem. Pētījuma metodes: Teorētiskā pētījumu metode - literatūras avotu analīze; gadījuma pētījumi; konkurentu analīze. Kvantitatīvā pētījuma metode – anketēšana. Zīmola vizuālās identitātes stila grāmatas un ieteikumu mapes izstrāde. Darba rezultāti: Izpētīti literatūras avoti; veikti gadījumu pētījumi un konkurentu analīze. Veikta anketēšana, apkopoti rezultāti un izdarīti secinājumi. Izstrādāta zīmola vizuālās identitātes stila grāmata un ieteikumu mape. Darba izmantojamība: Šis bakalaura darbs nodrošina visaptverošu izglītojošu un informatīvu avotu. Tas ir īpaši noderīgs un praktiski pielietojams visiem interesentiem digitālā dizaina un identitātes jomā, kuri vēlas padziļināt izpratni par digitālās identitātes veidošanas principiem un iegūt vērtīgas zināšanas.
Atslēgas vārdi Digitālā identitāte, sociālie mediji, zīmols
Atslēgas vārdi angļu valodā Digital identity, social media, brand
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 28.05.2025 18:56:41