| Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
| Nosaukums |
Klātienes mācību nodarbības efektivitātes uzlabošana |
| Nosaukums angļu valodā |
Improving the Effectiveness of In-Person Learning Sessions |
| Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
| Darba vadītājs |
Jānis Eiduks |
| Recenzents |
Svetlana Jurenoka |
| Anotācija |
Bakalaura darbs ir 2. tipa darbs - Aktuālo jomas problēmu risinājumi.
Darbā tiek apskatītas izglītībā izmantojamo programmatūru trūkumi un piedāvāti risinājumi klātienes nodarbību vadīšanai, izmantojot datortehnoloģijas. Darba mērķis ir izpētīt digitālo rīku izmantošanu klātienes nodarbībās un izstrādāt risinājumus. Balstoties uz apkopotiem datiem no pētījumiem pedagoģijā, kas tika apskatīts, tika izvirzītas prasības klātienes nodarbības struktūrai. Izmantojot šīs prasības tika izveidotas prasības programmatūrai, lai visas prasības būtu izpildītas, nelietojot ārējās lietotnes. Pēc prasību izvirzīšanas programmatūrai sekoja programmatūras apraksts, shēmas un vizuālā uzbūve. Izmantojot izstrādāto struktūru, tika izveidota prototipa daļa, kura tika izmantota rezultātu iegūšanai. Darba rezultāti ir izstrādātā projekta novērtēšana lietošanas scenārijos, ka arī salīdzināšana ar jau esošajām lietotnēm. Rezultāti parādīja, ka pilnvērtīgas un neatkarīgas lietojumprogrammas nav, un, izmantojot darbā izstrādāto struktūru, var uzlabot esošās lietotnes vai izveidot neatkarīgu programmatūru, kura var uzlabot apmācību kvalitāti.
Darba apjoms ir 62.lpp, 38 attēli, 14 tabulas un 44 avoti. |
| Atslēgas vārdi |
Klātienes apmācība, lietojumprogrammu salīdzinājums, starpplatformu ietvars |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
Face-to-face training, application comparison, cross-platform framework |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
28.05.2025 16:54:32 |