| Anotācija |
Pētījuma mērķis ir novērtēt digitālā mārketinga stratēģiju ietekmi uz Indijas mazajiem un vidējiem uzņēmumiem (MVU).
Darbs aplūko MVU lomu Indijas ekonomikā, digitālā mārketinga veidus un nozīmi, kā arī attiecīgos teorētiskos modeļus, kas skaidro digitālo stratēģiju ietekmi.
Tāpat tiek prezentēts empīrisks pētījums, kas balstīts uz kvantitatīvu pētniecības pieeju, novērtējot digitālā mārketinga ietekmi uz tirgus sasniedzamību, personalizāciju, klientu izpratni un pārdošanas konversijām MVU vidū.
Svarīgākie secinājumi un ieteikumi, kas izriet no pētījuma, ir šādi:
Galvenie digitālā mārketinga ieguvumi MVU ietver plašāku auditorijas sasniedzamību, augstāku investīciju atdevi, optimizētus pārdošanas piltuves procesus, zīmola atpazīstamību, personalizāciju, ar datiem balstītas stratēģijas, uzlabotu uzticamību un CRM integrāciju.
Visaugstākie atbilžu līmeņi tika novēroti attiecībā uz izmaksu ziņā efektīvu reklāmu, ar datiem balstītas stratēģijas ietekmi un pārdošanas automatizācijas lomu uzņēmējdarbības izaugsmē.
Pētījumā tika izmantota kvantitatīva pieeja datu vākšanā un analīzē. Par aptaujas veikšanas vietu Indijā tika izvēlēts reģions, ko sauc par Keralu. Tika izmantota literatūra no iepriekšējiem pētījumiem, zinātniskiem žurnāliem un publikācijām. Google Forms tika izmantots, lai izstrādātu aptaujas jautājumus un iegūtu galvenos datus.
Aptaujā piedalījās MVU īpašnieki, mārketinga vadītāji, digitālā mārketinga speciālisti, e-komercijas vadītāji un tehnoloģiju nodrošinātāji. Aptauja tika veikta, nosūtot jautājumus pa e-pastu, kā arī izmantojot Facebook vai WhatsApp ikonu. Iegūtie primārie dati tika analizēti, izmantojot Microsoft Excel. Šie dati, kas tika sagatavoti pētījuma gaitā, ietilpst primāro datu kategorijas apakšposmā.
Aptaujā piedalījās kopumā 216 respondenti, pārsniedzot nepieciešamo izlases lielumu un tādējādi palielinot rezultātu ticamību.
Šī darba zinātniskā novitāte ir socioekonomisko un kultūras faktoru ietekmes analīze uz digitālā mārketinga efektivitāti. Indijas MVU ir ļoti inovatīvi, un, neskatoties uz ierobežotiem resursiem, tie spēj radīt ievērojamu vērtību, izmantojot atbilstošas digitālās platformas. Turklāt darbs analizē patērētāju uzvedības izmaiņas digitalizācijas ietekmē, izmantojot šādas platformas, un padziļina izpratni par reģionālās mijiedarbības dinamiku.
Darba apjoms ir 67 lapaspuses, ieskaitot 36 attēlus un 2 tabulas.
Atsauču saraksts ietver 49 avotus angļu valodā. |