| Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Skolotājs |
| Nosaukums |
Radošās rakstīšanas un multimodālo metožu izmantojums konceptuālisma dzejas apguves procesā literatūras mācību stundās vidusskolā |
| Nosaukums angļu valodā |
The use of creative writing and multimodal methods in the process of learning conceptual poetry in high school literature lessons |
| Struktūrvienība |
0R300 Izglītības, valodu un sociālo tehnoloģiju centrs |
| Darba vadītājs |
Anda Kuduma |
| Recenzents |
Ārija Kolosova |
| Anotācija |
Anotācija
Darba autors: Elizabete Gulbe.
Darba tēma: Radošās rakstīšanas un multimodālo metožu izmantojums konceptuālisma dzejas apguves procesā literatūras mācību stundās vidusskolā.
Darba veids: Bakalaura darbs.
Studiju programma: Latviešu valodas un literatūras skolotājs.
Darba zinātniskais vadītājs: Dr. philol. Anda Kuduma
Darba apjoms: 49 lpp.
Atslēgas vārdi: multimodalitāte, radošā rakstīšana, konceptuālisma dzeja, vidusskola, literatūras mācību programma.
Pētījuma mērķis: izpētīt un izvērtēt, kā konceptuālisma dzejas apguve ar radošās rakstīšanas un multimodāliem elementiem var veicināt skolēnu iesaisti, izpratni un radošumu literatūras stundās, rezultātā izstrādājot metodiskos materiālus.
Hipotēze: ja literatūras stundās dzejas apguves, īpaši konceptuālās dzejas apguves procesā tiek izmantotas radošās raktīšanas un multimodālās mācību metodes, tad skolēni izrāda augstāku iesaisti, izpratni un radošumu, jo šīs pieejas atbilst viņu mācīšanās stilam un mūsdienu kultūras pieredzei.
Darba saturs: darba saturu veido ievads, četras nodaļas, secinājumi, izmantotās literatūras saraksts un pielikumi.
Pētījuma metodes:
Teorētiskā pētījuma metode: zinātniskās literatūras analīze.
Empīriskā pētījuma metode: anketēšana.
Darba rezultāti: autores izstrādāti metodiskie materiāli skolotājiem un citiem izglītības nozarē strādājošiem speciālistiem par dzejas apguvi literatūras mācību stundās mācību satura bagātināšanai un pilnveidei, veicinot izpratni par multimodālo metožu un radošās rakstīšanas izmantošanu konceptuālās dzejas apguvē.
Darba izmantojamība: izstrādāto pētījumu var izmantot literatūras skolotāji un citi izglītības nozarē strādājoši speciālisti, lai savā darbā iesaistītu pētījuma rezultātos balstītus un autores izstrādātus metodiskos materiālus konceptuālās dzejas apguvei, izmantojot radošās rakstīšanas un multimodālās metodes, tādējādi sniedzot informāciju un idejas mācību satura pilnveidei, kas var veicināt skolēnu iesaisti literatūras mācību stundās. |
| Atslēgas vārdi |
multimodalitāte, radošā rakstīšana, konceptuālisma dzeja, vidusskola, literatūras mācību programma |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
conceptual poetry, high school students, creative writing, multimodalism, literature lessons |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
28.05.2025 13:35:32 |