| Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Vadības zinības |
| Nosaukums |
Direktora vadības stila nozīme pedagogu apmierinātībai ar darbu Tukuma novada vispārizglītojošās izglītības iestādēs |
| Nosaukums angļu valodā |
The Importance of the Principal's Leadership Style for Teacher Job Satisfaction in General Education Institutions of Tukums Municipality |
| Struktūrvienība |
0L400 Vadības un sociālo zinātņu centrs |
| Darba vadītājs |
Inese Lūsēna-Ezera |
| Recenzents |
Daina Vasiļevska |
| Anotācija |
Darba autors: Ilvars Ruņģis
Darba temats: Direktora vadības stila nozīme pedagogu apmierinātībai ar darbu Tukuma novada vispārizglītojošās izglītības iestādēs
Darba veids: maģistra darbs
Studiju programma: Vadības zinātnes
Darba zinātniskā vadītāja: Dr.sc.adminstr., VSZC prof. Inese Lūsēna – Ezera
Darba apjoms: 73 lapas
Atslēgas vārdi: direktors, vadības stils, apmierinātība ar darbu, kalpojošais vadības stils, deleģējošais vadības stils, transformālais vadības stils transaktīvais vadības stils.
Pētījuma mērķis: Balstoties uz Tukuma novada vispārizglītojošo izglītības iestāžu direktoru vadīšanas stilu saistību ar pedagogu apmierinātību ar darbu izpētes rezultātiem, izstrādāt ieteikumus Tukuma novada vispārizglītojošo skolu direktoriem pedagogu apmierinātības ar darbu paaugstināšanai.
Darba saturs: Maģistra darbs sastāv no anotācijas latviešu un angļu valodā, satura, ievada, 2 teorētiskās daļas nodaļām, 7 apakšnodaļām, 1 praktiski pētnieciskās daļas nodaļas un 9 apakšnodaļām, secinājumiem, nobeiguma, izmantotās literatūras saraksta un pielikuma, 11 tabulām un 15 attēliem.
Pētījuma metodes: . Monogrāfiskā metode. Zinātniskās literatūras un pētījumu analīze par vadības stiliem un darbinieku apmierinātību ar darbu.
2. Anketēšana. Vispārizglītojošo izglītības iestāžu pedagogu un direktoru anketēšana iestādēs, lai noskaidrotu pedagogu apmierinātību ar darbu un identificētu konkrēta vadības stila pazīmes direktoru darbā.
3. Korelācijas metode saistību noskaidrošanai starp direktora vadības stilu un pedagogu apmierinātību ar darbu.
Darba rezultāti: Izstrādāti ieteikumi praktiski ieteikumi Tukuma novada vispārizglītojošo izglītības iestāžu direktoriem par veiksmīgu vadības stilu pielietošanu, lai veicinātu pedagogu apmierinātību
Darba izmantojamība: Darbs izmantojams kā metodiskais materiāls Tukuma vispārizglītojošo skolu direktoriem veiksmīgu vadības stilu pielietošanā, lai veicinātu pedagogu apmierinātību ar darbu. |
| Atslēgas vārdi |
direktors, vadības stils, apmierinātība ar darbu, kalpojošais vadības stils, deleģējošais vadības stils, transformālais vadības stils transaktīvais vadības stils. |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
school principal, leadership style, job satisfaction, servant leadership, delegating leadership, transformational leadership, transactional leadership |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
27.05.2025 17:31:15 |