Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadības zinības
Nosaukums Direktora vadības stila nozīme pedagogu apmierinātībai ar darbu Tukuma novada vispārizglītojošās izglītības iestādēs
Nosaukums angļu valodā The Importance of the Principal's Leadership Style for Teacher Job Satisfaction in General Education Institutions of Tukums Municipality
Struktūrvienība 0L400 Vadības un sociālo zinātņu centrs
Darba vadītājs Inese Lūsēna-Ezera
Recenzents Daina Vasiļevska
Anotācija Darba autors: Ilvars Ruņģis Darba temats: Direktora vadības stila nozīme pedagogu apmierinātībai ar darbu Tukuma novada vispārizglītojošās izglītības iestādēs Darba veids: maģistra darbs Studiju programma: Vadības zinātnes Darba zinātniskā vadītāja: Dr.sc.adminstr., VSZC prof. Inese Lūsēna – Ezera Darba apjoms: 73 lapas Atslēgas vārdi: direktors, vadības stils, apmierinātība ar darbu, kalpojošais vadības stils, deleģējošais vadības stils, transformālais vadības stils transaktīvais vadības stils. Pētījuma mērķis: Balstoties uz Tukuma novada vispārizglītojošo izglītības iestāžu direktoru vadīšanas stilu saistību ar pedagogu apmierinātību ar darbu izpētes rezultātiem, izstrādāt ieteikumus Tukuma novada vispārizglītojošo skolu direktoriem pedagogu apmierinātības ar darbu paaugstināšanai. Darba saturs: Maģistra darbs sastāv no anotācijas latviešu un angļu valodā, satura, ievada, 2 teorētiskās daļas nodaļām, 7 apakšnodaļām, 1 praktiski pētnieciskās daļas nodaļas un 9 apakšnodaļām, secinājumiem, nobeiguma, izmantotās literatūras saraksta un pielikuma, 11 tabulām un 15 attēliem. Pētījuma metodes: . Monogrāfiskā metode. Zinātniskās literatūras un pētījumu analīze par vadības stiliem un darbinieku apmierinātību ar darbu. 2. Anketēšana. Vispārizglītojošo izglītības iestāžu pedagogu un direktoru anketēšana iestādēs, lai noskaidrotu pedagogu apmierinātību ar darbu un identificētu konkrēta vadības stila pazīmes direktoru darbā. 3. Korelācijas metode saistību noskaidrošanai starp direktora vadības stilu un pedagogu apmierinātību ar darbu. Darba rezultāti: Izstrādāti ieteikumi praktiski ieteikumi Tukuma novada vispārizglītojošo izglītības iestāžu direktoriem par veiksmīgu vadības stilu pielietošanu, lai veicinātu pedagogu apmierinātību Darba izmantojamība: Darbs izmantojams kā metodiskais materiāls Tukuma vispārizglītojošo skolu direktoriem veiksmīgu vadības stilu pielietošanā, lai veicinātu pedagogu apmierinātību ar darbu.
Atslēgas vārdi direktors, vadības stils, apmierinātība ar darbu, kalpojošais vadības stils, deleģējošais vadības stils, transformālais vadības stils transaktīvais vadības stils.
Atslēgas vārdi angļu valodā school principal, leadership style, job satisfaction, servant leadership, delegating leadership, transformational leadership, transactional leadership
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 27.05.2025 17:31:15