| Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Vadības zinības |
| Nosaukums |
Darbinieku profesionālās pilnveides rezultātu pārneses uz praksi novērtējums Valsts ieņēmumu dienestā |
| Nosaukums angļu valodā |
Assessment of the Transfer of Employee Professional Development Outcomes into Practice at the State Revenue Service |
| Struktūrvienība |
0L400 Vadības un sociālo zinātņu centrs |
| Darba vadītājs |
Inese Lūsēna-Ezera |
| Recenzents |
Una Libkovska |
| Anotācija |
Darba autors: Agnese Kupe
Darba tēma: Darbinieku profesionālās pilnveides rezultātu pārneses uz praksi novērtējums Valsts ieņēmumu dienestā
Darba veids: Maģistra darbs
Studiju programma: Vadības zinības
Darba zinātniskais vadītājs: Dr. sc. administr., Prof. Inese Lūsēna- Ezera
Darba apjoms: 63.lpp., iekļauti 19 attēli, 1 tabula, 4 pielikumi.
Atslēgas vārdi: profesionālā pilnveide, pieaugušo izglītība, mācību pārnese, zināšanu pārnese
Pētījuma mērķis: novērtēt Valsts ieņēmumu dienesta darbinieku profesionālās pilnveides rezultātu pārnesi uz praksi un izstrādāt ieteikumus Valsts ieņēmumu dienesta vadībai darbinieku profesionālās pilnveides rezultātu pārneses uz praksi veicināšanai.
Darba saturs: darbs sastāv no anotācijas latviešu un angļu valodā, ievada, divām daļām- teorētiskās, kas ietver 5 nodaļas un empīriskās izpētes daļas, kas ietver 4 nodaļas, secinājumiem, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta (65 vienības) un 4 pielikumiem.
Pētījuma metodes: teorētiskā izpētes metode – literatūras izpēte un analīze. Empīriskās izpētes metode - darbinieku aptauja, datu apstrādes un analīzes metode.
Darba rezultāti: teorētiskās izpētes rezultātā tika noskaidrots profesionālās pilnveides pārneses jēdziens un akcentētā tā nozīme, analizēta profesionālās pilnveides rezultātu pārnese valsts pārvaldē, kā arī raksturota starptautiskā pieredze pieaugušo profesionālā pilnveidē un tās rezultātu pārnesē uz praksi valsts pārvaldē. Empīriskās izpētes rezultātā iegūtie dati par darbinieku profesionālās pilnveides rezultātu pārneses uz praksi esošās situācijas novērtējumu, kā rezultātā izstrādāti ieteikumi.
Darba izmantojamība: Valsts ieņēmumu dienesta darbinieku profesionālās pilnveides rezultātu pārneses uz praksi esošās situācijas izpētē un analīzē izstrādāti ieteikumi Valsts ieņēmumu dienesta vadībai darbinieku profesionālās pilnveides rezultātu pārneses uz praksi veicināšanai. |
| Atslēgas vārdi |
profesionālā pilnveide, pieaugušo izglītība, mācību pārnese, zināšanu pārnese |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
: professional development, professional learning, transfer of training, transfer into practice, transfer of results, training transfer |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
27.05.2025 15:38:12 |