| Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
| Nosaukums |
Mākslīgā intelekta rīku pielietošana studējošo atbalstam programmēšanā |
| Nosaukums angļu valodā |
Using Tools of Artificial Intelligence for Student Support in Programming |
| Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
| Darba vadītājs |
Alla Anohina-Naumeca |
| Recenzents |
Ksenija Lāce |
| Anotācija |
Darbs ir veltīts ģeneratīvā mākslīgā intelekta rīku izmantošanas iespējām studējošo atbalstam programmēšanas studiju procesā. Tiek analizēta ģeneratīvā mākslīgā intelekta būtība, īpašu uzmanību pievēršot teksta un koda ģenerējošajiem modeļiem, to tehnoloģiskajiem aspektiem, attīstībai, priekšrocībām un ierobežojumiem.
Darba mērķis ir izpētīt un novērtēt, kā ģeneratīvie modeļi var efektīvi tikt izmantoti studējošo atbalstam programmēšanas apguvē, kā arī izstrādāt un pārbaudīt praktisku risinājumu šāda atbalsta nodrošināšanai. Analītiskajā daļā veikta zinātniskās literatūras analīze par ģeneratīvā mākslīgā intelekta ieviešanu studiju procesā, identificējot galvenās priekšrocības un izaicinājumus.
Darba apjoms: 90 lappuses, 14 attēli, 12 tabulas, 2 pielikumi, 30 informācijas avoti. |
| Atslēgas vārdi |
ĢENERATIVAIS MĀKSLĪGAIS INTELEKTS, ĢENERATĪVIE MODEĻI, TRANSFORMATORA ARHITEKTŪRA, PROGRAMMĒŠANAS APGŪŠANA |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
GENERATIVE ARTIFICIAL INTELLIGENCE, GENERATIVE MODELS, TRANSFORMER ARCHITECTURE, PROGRAMMING EDUCATION |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
27.05.2025 13:43:10 |