| Anotācija |
Bakalaura darba tips: 1. tips: Moderno risinājumu izpēte
Atslēgvārdi: headless e-komercija; MedusaJS; Saleor; salīdzināšanas kritēriji; eksperiments
Bakalaura darbs veltīts headless e-komercijas analīzei un pieejamo atvērta pirmkoda risinājumu izpētei un salīdzināšanai, kā arī salīdzināto tehnoloģiju pielietojums projekta izveidē.
Galvenā uzmanība pievērsta šādu uzdevumu risināšanai: analizēt headless e-komercijas konceptu un tā priekšrocības salīdzinājumā ar tradicionālajiem e-komercijas risinājumiem, kā arī citu autoru pētījumus šajā jomā; izvēlēties populārākos/pieejamākos headless e-komercijas risinājumus un izveidot nepieciešamo prototipu, lai implementētu izvēlētos e-komercijas risinājumus; definēt salīdzināšanas kritērijus un organizēt eksperimentu ar mērķi salīdzināt izvēlētos headless e-komercijas risinājumus pēc noteiktajiem kritērijiem; balstoties uz eksperimenta rezultātiem, izstrādāt ieteikumus headless e-komercijas risinājumu pamatotai izvēlei projekta izveidē.
Bakalaura darbs sastāv no sešām nodaļām un beigu secinājumiem. Ievadā tiek aprakstīta darba tēmas aktualitāte, formulēts darba mērķis un uzdevumi.
Pirmā nodaļa apraksta headless e-komerciju un tās vēsturi, sadalot tās attīstības fāzes vairākās apakšgrupās, kā – e-komercija, CMS, Headless CMS, un pati headless e-komercija.
Otrā nodaļā tiek apskatīti vairāki priekšgala rīki, kā React, Next.js, u.c., kā arī vairāki aizmugurstistēmas risinājumi priekš headless e-komercijas.
Trešā nodaļā tiek definēti salīdzināšanas kritēriji, jeb mērījumi, dodot detalizētu aprakstu un pamatojumu katram individuālam mērījumam, kā arī tiek veikta testēšanas rīku pamatota izvēle, lai nodrošinātu līdzsvarotu salīdzināšanas vidi.
Ceturtajā nodaļā autors veiks divu izvēlēto headless e-komercijas risinājumu salīdzināšanu izmantojot iepriekš definētos mērījumus un rīkus, dokumentējot iegūtos rezultātus.
Piektajā nodaļā tiks realizēts headless e-komercijas prototips ar izvēlēto aizmugursistēmas risinājumu, parādot izvēlēto tehnoloģiju darbību un iespējas.
Sestajā nodaļā tiks aprakstīti ieteikumi headless e-komercijas risinājuma izvēlei, kā arī tiks definēti, gan objektīvi, un skaidri, izvēles fakti, gan arī subjektīvi izvēles pamatojumi, izstrādātājiem, kā arī šo sistēmu lietotājiem.
Šajā darbā tika izmantots ChatGPT rīks informācijas avotu apkopošanai, analīzei, un teksta formulēšanai.
Darbā: 57 lpp. teksta, 8 attēli, 4 tabulas un 47 bibliogrāfijas avoti. |