| Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
| Nosaukums |
3D modeļu skenēšanas un optimizēšanas metožu analīze |
| Nosaukums angļu valodā |
Analysis of 3D Model Scanning and Optimization Methods |
| Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
| Darba vadītājs |
Evija Cibuļska |
| Recenzents |
Lauris Goldbergs |
| Anotācija |
Darba mērķis ir noskaidrot, kurš no 3D skenēšanas paņēmieniem vislabāk piemērots vispārējai lietošanai izklaides nozarē. Pētījumā tika iegūti 3D modeļi, izmantojot vairākas dažādas skenēšanas metodes, kuras pēc tam tika salīdzinātas, vērtējot to kvalitāti, precizitāti un lietošanas ērtumu. Veicot analīzi, tika izvēlēts optimālākais skenēšanas paņēmiens, kas vislabāk atbilst izvirzītajiem kritērijiem. Papildus tam gala rezultātā iegūtā 3D modeļa kvalitāte tika salīdzināta ar iepriekš iegūtajiem modeļiem, lai apstiprinātu izvēlētā risinājuma efektivitāti. Pētījuma rezultāti sniedz vērtīgu ieskatu par praktiski piemērotākajiem 3D skenēšanas risinājumiem izklaides industrijā, īpaši gadījumos, kad nepieciešama ātra, kvalitatīva un pieejama digitalizācija.
Darba apjoms – 52 lappuses, 21 attēli, 1 tabula, 3 pielikums, 24 izmantotie avoti. |
| Atslēgas vārdi |
3D SKENĒŠANA, IZKLAIDES INDUSTRIJA, DIGITĀLĀ MODELĒŠANA, TEHNOLOĢIJU SALĪDZINĀJUMS, LIETOJAMĪBA |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
3D SCANNING, ENTERTAINMENT INDUSTRY, DIGITAL MODELING, TECHNOLOGY COMPARISON, USABILITY |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
27.05.2025 12:51:13 |