Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Līderība un vadība
Nosaukums Klientu apkalpošanas stratēģijas pilnveide viesmīlības pakalpojumu uzņēmumā
Nosaukums angļu valodā Improving customer service strategy in a hospitality company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Leonards Budņiks
Recenzents Kristīne Gorbunova
Anotācija Fjodorova, K. Klientu apkalpošana stratēģijas pilnveide viesmīlības pakalpojumu uzņēmumā: Maģistra darbs / Fjodorova, K., Budņiks, L. (2025) Rīga: RTU IEVF, maģistra profesionālo studiju programma “Līderība un vadība”, 74 lpp. Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 74 lpp., tajā iekļauti 4 attēli, 17 tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 5 avoti latviešu valodā, 22 avoti angļu un 1 avots krievu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums. Pētījuma mērķis: Izpētīt un analizēt Pullman Riga Old Town iekšējos darba procesus, viesu un darbinieku apmierinātību, kā arī izstrādāt klientu apkalpošanas stratēģijas pilveides priekšlikumus, lai paaugstinātu pakalpojumu kvalitāti un uzņēmuma konkurentspēju viesmīlības nozarē. Pirmajā darba daļā veikta uzņēmuma vispārējā darbības analīze, apskatot organizatorisko struktūru, tūrisma nozares attīstības tendences, uzņēmuma resursus un finanšu rādītājus. Otrajā darba daļā apskatīta pētījuma metodoloģija un izmantoto pētniecības metožu pamatojums. Detalizēti analizēti klientu apkalpošanas izaicinājumi, salīdzinot ar citu luksusa viesnīcu pieredzi, un pielietotas teorētiskās pieejas. Trešajā darba daļā izstrādāti priekšlikumi klientu apkalpošanas stratēģijas pilnveidei, tostarp definēti konkrēti ieviešanas soļi, to termiņi, atbildīgie un izmaksas, kā arī novērtēti jau veiktie uzlabojumi viesu uzņemšanas nodaļā. Nozīmīgākie rezultāti: Darba gaitā tika identificēti būtiskākie klientu apkalpošanas trūkumi un izstrādāti uz praksē balstīti priekšlikumi to novēršanai. Tika uzlaboti informācijas aprites procesi, klientu datu pārvaldība, ieviestas kvalitātes kontroles procedūras, kā arī izstrādāts pārmaiņu ieviešanas modelis. Piedāvātie risinājumi būtiski uzlabo uzņēmuma operatīvo efektivitāti, darbinieku iesaisti un klientu apmierinātību, veicinot uzņēmuma konkurētspēju luksusa viesnīcu segmentā.
Atslēgas vārdi Viesu apmierinātība, vadīšana, viesnīca.
Atslēgas vārdi angļu valodā Guest satisfaction, management, hotel.
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 26.05.2025 20:48:51