| Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
| Nosaukums |
Pētījums par skaistumkopšanas nozares attīstības iespējām |
| Nosaukums angļu valodā |
Research on Development Opportunities in the Cosmetics Industry |
| Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
| Darba vadītājs |
Vladimirs Šatrevičs |
| Recenzents |
Iveta Pokromoviča |
| Anotācija |
Bergere, S. Pētījums par skaistumkopšanas nozares attīstības iespējām:
Bakalaura darbs/ Bergere, S. (2025) Rīga: RTU IEVF, bakalaura akademiskā studiju programma “Uzņēmējdarbiba un vadīšana”, 58 lpp.
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, divās daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 58 lpp., tajā iekļauti 36 attēli, 5 tabulas, 0 formulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 0 avoti latviešu, 19 avoti angļu un 0 avoti .... valodā. Darbam pievienoti 4 pielikumi.
Pētījuma mērķis: Ir analizēt faktorus, kas ietekmē patērētāju preferences produkcijas izvēlē, ar ipašu uzmanību uz reklāmas mārketinga lomu šajā biznesā un tā produktivitāti. Balstoties uz iegūtajiem datiem, tiks piedāvātas effektīvas mārketinga stratēģijas un piedāvājumi, kas apvieno kosmētikas zīmolu attīstibu.
Pirmajā darba daļā tiek pētīti skaistumkopšanas industrijas attīstības teorētiskie elementi, attīstības vēsture, tirgus segmenti un digitālās reklāmas ietekme uz patērētājiem.
Otrajā darba daļā pēta pētījuma praktisko daļu tiek analizēti aptauju rezultāti ar patērētājiem un intervijas ar speciālistiem, noteiktas patērētāju preferences un piedāvātas mārketinga stratēģijas.
Nozīmīgākie rezultāti: Patērētājiem svarīga ir produkta cena, kvalitāte un sastāvs, digitālā reklāma un kosmētiskās tendences stipri ietekmē pieprasījumu, efektīvākie reklāmas laukumi kosmētikas reklāmai ir Instagram un Tik Tok īso video formātā, patērētāji uzticas produkta godīgajām atsauksmēm vairāk nekā apskatiem, budžeta kosmētika ir populārāka par luksusa kosmētiku.
Atslēgas vārdi: Kosmētika, Kosmētikas tirgus, reklāma, Kosmētikas inovācijas, Kosmētikas tendences un trendi. |
| Atslēgas vārdi |
Kosmētika, Kosmētikas tirgus, reklāma, Kosmētikas inovācijas, Kosmētikas tendences un trendi. |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
Cosmetics, cosmetics market, advertising, cosmetics innovations, cosmetics trends and tendencies |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2025 15:24:39 |