| Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Kultūras vadība |
| Nosaukums |
“Liepājas muzeja” struktūrvienību piedāvājuma pozicionēšana un mērķauditorijas piesaiste |
| Nosaukums angļu valodā |
Positioning the offer of the structural units of the “Liepāja Museum” and attracting the target audience |
| Struktūrvienība |
0L400 Vadības un sociālo zinātņu centrs |
| Darba vadītājs |
Diāna Līduma |
| Recenzents |
Uldis Drišļuks |
| Anotācija |
Anotācija
Darba autore: Zane Šteimane
Darba temats: “Liepājas muzeja” struktūrvienību piedāvājuma pozicionēšana un mērķauditorijas piesaiste
Darba veids: bakalaura darbs
Studiju programma: Kultūras vadība
Darba zinātniskā vadītāja: PhD, docente Diāna Līduma
Darba apjoms: 41 lappuse, 12 attēli, 5 tabulas, 5 pielikumi, 20 izmantotās literatūras avoti.
Atslēgas vārdi: kultūras piedāvājums, piedāvājuma pozicionēšana, mērķauditorija, piesaiste, muzejs
Pētījuma mērķis: balstoties uz teorētiskā un praktiskā pētījuma rezultātiem, rast ieteikumus Liepājas muzeja struktūrvienību piedāvājuma pozicionēšanai izvēlētajā mērķtirgū un mērķauditorijas piesaistei.
Darba saturs: Darbs veidots no trim daļām. Pirmajā daļā analizēta teorētiskā literatūra par mērķauditorijas definēšanu, vajadzību izzināšanu, kultūras piedāvājuma pozicionēšanu un izvēlētās mērķauditorijas piesaisti. Otrajā daļā raksturots Liepājas muzeja struktūrvienību piedāvājumus un mērķauditorija, noskaidrot struktūrvienību vadītāju viedokli un novērtētas mērķauditorijas vajadzības, piesaistes un piedāvājuma pozicionēšanas iespējas. Trešajā daļā izstrādāti ieteikumi Liepājas muzeja struktūrvienību piedāvājuma pozicionēšanai izvēlētajā mērķtirgū un mērķauditorijas piesaistei.
Pētījuma metodes: literatūras analīze, dokumentu analīze, anketēšana, intervija un salīdzinošā analīze.
Darba rezultātā izstrādāti praktiski ieteikumi Liepājas muzeja struktūrvienību mārketinga vadībai sava piedāvājuma pozicionēšanai izvēlētajā mērķtirgū un izvēlētās mērķauditorijas piesaistei.
Darba izmantojamība: darba rezultāti izmantojami Liepājas muzeja mārketinga darbībā. |
| Atslēgas vārdi |
kultūras piedāvājums, piedāvājuma pozicionēšana, mērķauditorija, piesaiste, muzejs |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
cultural offer, offer positioning, target audience, attraction, museum |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2025 09:39:13 |