| Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Kultūras vadība |
| Nosaukums |
Poorbaltics challenge kā masu pasākuma nozīme Priekules pilsētas teritoriālajā mārketingā |
| Nosaukums angļu valodā |
The significance of Poorbaltics Challenge as a large scale event to the territorial marketing of Priekule Town |
| Struktūrvienība |
0L400 Vadības un sociālo zinātņu centrs |
| Darba vadītājs |
Diāna Līduma |
| Recenzents |
Uldis Drišļuks |
| Anotācija |
Darba autore: Zane Džeriņa
Darba temats: Poorbaltics challenge kā masu pasākuma nozīme Priekules pilsētas teritoriālajā mārketingā
Darba veids: Bakalaura darbs
Studiju programma: Kultūras vadība
Darba zinātniskā vadītāja: PhD, docente Diāna Līduma
Darba apjoms: 55 lapas, darbā ievietoti 19 attēli un 7 tabulas, izmantoti 44 literatūras avoti un pievienoti 5 pielikumi.
Atslēgas vārdi: teritoriālais mārketings, masu pasākumu organizēšana, pilsētas attīstība
Pētījuma mērķis: pētot masu pasākuma “Poorbaltics Challenge” nozīmi Priekules pilsētas teritorijas ekonomiskajā, sociālajā un kultūras kontekstā, sniegt ieteikumus par masu pasākuma izmantošanu mazpilsētas teritoriālajā mārketingā.
Darba saturs: Darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļā analizēta teorētiskā literatūra par teritoriālo mārketingu, masu pasākumu organizēšanu un nozīmi reģionālajā attīstībā, īpaši mazpilsētās. Otrajā daļā izvērtēta masu pasākuma “Poorbaltics Challenge” norise Priekules pilsētā no organizatoriskā, auditorijas iesaistes un pilsētas popularizēšanas aspekta, un vērtējot ieguvumus ekonomiskajā, sociālajā un kultūras kontekstā. Trešajā daļā sniegti ieteikumi par masu pasākuma izmantošanu mazpilsētas teritoriālajā mārketingā.
Pētījuma metodes: literatūras analīze, salīdzinošā analīze, statistisko datu analīze, intervija, anketēšana.
Darba rezultāti: ieteikumi par masu pasākuma izmantošanu mazpilsētas teritoriālajā mārketingā.
Darba izmantojamība: pētījumam ir praktiski informatīva nozīme, raksturojot masu pasākumu nozīmi mazpilsētu attīstībā, īpaši Priekules pilsētā. |
| Atslēgas vārdi |
Teritoriālais mārketings, masu pasākumu organizēšana, pilsētas attīstība |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
Territorial marketing, mass events, city development |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
25.05.2025 22:38:25 |