Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Kultūras vadība
Nosaukums Poorbaltics challenge kā masu pasākuma nozīme Priekules pilsētas teritoriālajā mārketingā
Nosaukums angļu valodā The significance of Poorbaltics Challenge as a large scale event to the territorial marketing of Priekule Town
Struktūrvienība 0L400 Vadības un sociālo zinātņu centrs
Darba vadītājs Diāna Līduma
Recenzents Uldis Drišļuks
Anotācija Darba autore: Zane Džeriņa Darba temats: Poorbaltics challenge kā masu pasākuma nozīme Priekules pilsētas teritoriālajā mārketingā Darba veids: Bakalaura darbs Studiju programma: Kultūras vadība Darba zinātniskā vadītāja: PhD, docente Diāna Līduma Darba apjoms: 55 lapas, darbā ievietoti 19 attēli un 7 tabulas, izmantoti 44 literatūras avoti un pievienoti 5 pielikumi. Atslēgas vārdi: teritoriālais mārketings, masu pasākumu organizēšana, pilsētas attīstība Pētījuma mērķis: pētot masu pasākuma “Poorbaltics Challenge” nozīmi Priekules pilsētas teritorijas ekonomiskajā, sociālajā un kultūras kontekstā, sniegt ieteikumus par masu pasākuma izmantošanu mazpilsētas teritoriālajā mārketingā. Darba saturs: Darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļā analizēta teorētiskā literatūra par teritoriālo mārketingu, masu pasākumu organizēšanu un nozīmi reģionālajā attīstībā, īpaši mazpilsētās. Otrajā daļā izvērtēta masu pasākuma “Poorbaltics Challenge” norise Priekules pilsētā no organizatoriskā, auditorijas iesaistes un pilsētas popularizēšanas aspekta, un vērtējot ieguvumus ekonomiskajā, sociālajā un kultūras kontekstā. Trešajā daļā sniegti ieteikumi par masu pasākuma izmantošanu mazpilsētas teritoriālajā mārketingā. Pētījuma metodes: literatūras analīze, salīdzinošā analīze, statistisko datu analīze, intervija, anketēšana. Darba rezultāti: ieteikumi par masu pasākuma izmantošanu mazpilsētas teritoriālajā mārketingā. Darba izmantojamība: pētījumam ir praktiski informatīva nozīme, raksturojot masu pasākumu nozīmi mazpilsētu attīstībā, īpaši Priekules pilsētā.
Atslēgas vārdi Teritoriālais mārketings, masu pasākumu organizēšana, pilsētas attīstība
Atslēgas vārdi angļu valodā Territorial marketing, mass events, city development
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 25.05.2025 22:38:25