Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Būvuzņēmējdarbības un nekustamā īpašuma vadīšana
Nosaukums Būvkomersantu konkurētspējas veicināšanas stratēģijas Latvijā
Nosaukums angļu valodā Strategies for promoting the competitiveness of construction companies in Latvia
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ineta Geipele
Recenzents Jānis Kaminskis
Anotācija Cīrule, Z. Būvkomersantu konkurētspējas veicināšanas stratēģijas Latvijā: Maģistra darbs/ Cīrule, Z. (2025) Rīgа: RTU IEVF, maģistra profesionālo studiju programma “Būvuzņēmējdarbības un nekustamā īpašuma vadīšana”, 84 lpp. Mаģistra dаrbs rаkstīts latviešu vаlodā, to veido: ievads, 3 (trīs) daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms 84 lpp., tajā iekļauti 19 (deviņpadsmit) attēli, 13 (trīspadsmit) tabulas. Izmantotajā literatūrаs un avotu sarаkstā ietverti 74 (septiņdesmit četri) аvoti lаtviešu un 13 (trīspadsmit) angļu valodā. Pētījuma mērķis: analizēt Latvijas būvkomersantu konkurētspējas veicināšanas stratēģijas, to pielietojumu un to ieguvumus tirgus pozīcijas paaugstināšanai. Pirmajā darba daļā tiek analizēta būvniecības nozare, tās statistikas dati, nozares attīstības tendences un pēdējo gadu izaicinājumi. Otrajā darba daļā tiek analizēts būvkomersanta tiesiskais regulējums, tiek analizēts jēdziens konkurētspēja un tās stratēģijas būvniecības nozarē. Trešajā darba daļā tiek analizēti 3 ceļu būves uzņēmumi, to konkurētspēja salīdzinājumā ar citiem būvkomersantiem, izmantojot otrajā nodaļā aprakstītās konkurētspējas stratēģijas. Nozīmīgākie rezultāti: 1. būvniecības nozarē svarīgi nepārtraukti paaugstināt būvniecības nozares uzņēmumu efektivitāti un konkurētspēju; lai nodrošinātu spēcīgu konkurenci. 2. būvkomersantiem visu laiku jāattīstās, nepārtraukti palielinot būvniecības procesa kvalitāti un uzlabojot efektivitāti. 3. būvkomersanta konkurētspēja ir tiešā veidā atkarīga no uzņēmuma pieejamiem finanšu līdzekļiem.
Atslēgas vārdi Būvkomersants, konkurētspēja, būvniecība, būvniecības nozare, ceļu būve, stratēģijas, statistika, attīstība, izaicinājumi, analīze
Atslēgas vārdi angļu valodā Construction company, competitiveness, construction, construction industry, road construction, strategies, statistics, development, challenges, analysis
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 23.05.2025 21:30:53