Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Patērētāju uzvedības maiņa mākslīgā intelekta rīku ietekmē apģērbu nozarē Indijā
Nosaukums angļu valodā Changes in Consumer Behavior Influenced by Artificial Intelligence tools in the Apparel Industry in India
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Jekaterina Vozņuka
Anotācija K.B Mathew., Pateretaju uzvedibas maina maksliga intelekta riku ietekme apgerbu nozarē Indija, Maģistra darbs / K. B. Mathew, I. Andersone (2025) Rīga: RTU IEVF, maģistra profesionālo studiju programma “Līderība un vadība”, 88 lpp. Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 88 lpp., tajā iekļauti 31 attēli, 12 tabulas, 0 formulas. Izmantotajā literatūras un 88 avoti angļu avoti valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Pētījuma mērķis: novērtēt patērētāju uzvedības izmaiņas Indijas apģērbu nozarē AI rīku ietekmes dēļ. Pirmajā darba daļā apraksta mākslīgā intelekta attīstību Indijas apģērbu industrijā, mākslīgā intelekta lomu apģērbu industrijā, teorijas, kas skaidro mākslīgā intelekta rīku integrāciju nozarē un mākslīgā intelekta ietekmi uz patērētāju uzvedību Indijas apģērbu industrijā. Otrajā darba daļā ieskicēta promocijas darba metodoloģiskā pieeja, ieskaitot datu vākšanu un datu analīzes metodes. Maģistra darba 3. daļa ietver datu analīzes atziņas un uz tām balstītu praktisko modeli. Nozīmīgākie rezultāti: Promocijas darbā uzmanība pievērsta patērētāju uzvedības izmaiņām, ko ietekmē mākslīgā intelekta rīki Indijas apģērbu ražošanas nozarē. Liela daļa dalībnieku (52,5 % piekrīt un 27,5 % izrāda stingru piekrišanu) ir atzinuši AI rīku ietekmi uz viņu iepirkšanās darbībām Indijas apģērbu tirgū. Balstoties uz analīzes rezultātiem, visspēcīgāko ietekmi uz pircēju uzticēšanos parādīja virtuālā izmēģināšana kopā ar papildināto realitāti (Chi-kvadrāts: 239,390). Divi galvenie AI rīki, kas ietekmē klientu apmierinātību un lēmumu pieņemšanu, ir personalizētie ieteikumi, kas saskaņā ar aptaujas rezultātiem saņēma 72,342 punktus, un dinamiskā cenu noteikšana ar 57,430 punktiem. AI būtiski maina mijiedarbību ar klientiem, izmantojot Pirkšanas lēmumu pieņemšanas atbalstu (53,722) un Mērķtiecīgu mārketingu (49,202) un pieprasījuma prognozēšanu (47,532), kas liecina par plašu klientu iesaistes transformāciju kopā ar pieredzi un lojalitāti apģērbu tirgū.
Atslēgas vārdi Atslēgas vārdi: Patērētāju uzvedība, mākslīgais intelekts, apģērbu nozare, Indija.
Atslēgas vārdi angļu valodā Keywords: Consumer behaviour, Artificial Intelligence, Apparel Industry, India.
Valoda eng
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 23.05.2025 15:11:41