Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Produkta attīstības stratēģijas izstrāde SIA Aerodium Technology
Nosaukums angļu valodā Product development strategy at “Aerodium Technology” Ltd
Struktūrvienība 02C60 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Aldis Greitāns
Recenzents Darja Bubnova
Anotācija Produkta attīstības stratēģijas izstrāde SIA Aerodium Technology. Renārs Nadrickis, darba vadītājs docents Aldis Greitāns. RTU Rīgas Biznesa Skola. Profesionālā biznesa vadības programma MBA. Maģistra darbs, 73 lappuses, 2 attēli, 1 tabula, 33 litertūras avoti, 2 pielikumi. Angļu valodā. 2025. gads. Uzņēmums SIA Aerodium Technologies darbojas globālajā vertikālo vēja tuneļu ražošanas nozarē, kas ir piesātināts nišas tirgus ar vairākiem spēcīgiem starptautiskiem konkurentiem. Vertikālā vēja tuneļu ražošanas nozare 2023. gadā saskārās ar būtisku aktivitātes samazināšanos, publiski atklājot tikai 4 jaunus vēja tuneļus, kas bija zemākais nozares rādītājs kopš 2011. gada, kad šī nozare vēl bija tikai savā sākuma fāzē. Šī lejupslīde radījusi nepieciešamību uzņēmumam pārskatīt esošo produktu portfeli un izstrādāt jaunu, inovācijās balstītu produktu, kas atbilstu mūsdienu tirgus prasībām, veicinātu uzņēmuma izaugsmi un uzlabotu konkurētspēju. Maģistra darba ietvaros tika izstrādāta skaidri definēta jauna produkta izstrādes stratēģija, kas ir balstīta uz teorētiskām atziņām un praktisku uzņēmuma situācijas analīzi. Darbā sniegtas konkrētas rekomendācijas uzņēmuma attīstībai un iezīmētas galvenās jauna produkta izstrādes ieviešanas fāzes. Empīriskie dati tika iegūti izmantojot uzņēmuma iekšējo dokumentāciju un informāciju, kā arī balstoties uz autora profesionālo pieredzi darbā šajā uzņēmumā. Maģistra darba teorētiskās bāzes veidošanai tika analizēti akadēmiskie avoti, zinātniski raksti, industrijas pārskati un aktuālie tiešsaistes avoti, kas kopumā sniedza visaptverošu skatījumu uz nozares tendencēm un stratēģisko plānošanu. Darba gaitā tika veikta padziļināta analīze par dažādām stratēģijas veidošanas teorijām un jaunu produktu izstrādes procesiem, izvērtēta uzņēmuma iekšējā vide, vertikālo vēja tuneļu industrijas attīstība, kā arī konkurentu produktu un to izmaksu salīdzinājums. Šī analīze kalpoja kā pamats skaidri strukturētas produktu attīstības stratēģijas izstrādei, kas vērsta uz SIA Aerodium Technologies ilgtspējīgas izaugsmes nodrošināšanu.
Atslēgas vārdi Aerodium Technologies, produkta attīstības stratēģija, vertikālie vēja tuneļi
Atslēgas vārdi angļu valodā Aerodium Technologies, product development strategy, vertical wind tunnels, Family Entertainment Center, Indoor Skydiving, New Product Development, Research and Development
Valoda eng
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 23.05.2025 15:01:28