Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pētījums par sociālo mediju ietekmi uz klientu piesaisti
Nosaukums angļu valodā Research on the Impact of Social Media on Customer Acquisition
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Judīte Jakubāne
Recenzents Jekaterina Vozņuka
Anotācija Kiseļova. M. Pētījums par sociālo mediju ietekmi uz klientu piesaisti : Bakalaura darbs / Kiseļova, M., Jakubāne, J. (2025) Rīga: RTU IEVF, bakalaura akadēmiskās studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 66. lpp. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, divas daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 66. lpp., tajā iekļauti 27 attēli, 3 tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 8 avoti latviešu, 34 avoti angļu un 20 avoti krievu valodā. Darbam pievienoti 1 pielikums. Pētījuma mērķis: Veikt pētījumu par sociālo mediju ietekmi uz klientu piesaiste. Pirmajā darba daļā tiek aplūkota sociālo mediju platformu ietekme uz klientu piesaisti. Sociālo platformu galvenās lomas mārketingā, proti, uzņēmumu stratēģijas un to ietekme uz klientu uzvedību un vēlmēm, zīmola atpazīstamību un patērētāju izvēli. Analizēti dažādi pētījumi par sociālo mediju ietekmi uz klientu lojalitāti un komunikāciju ar uzņēmumiem, kā arī metodes, kas tiek izmantotas, lai efektīvi izmantotu sociālo platformu kanālus mārketingā. Otrajā darba daļā tiek izmantota aptaujas metode, lai iegūtu datus par patērētāju uztveri par uzņēmumu darbību sociālajos plašsaziņas līdzekļos un tās ietekmi uz viņu izvēli, iegādājoties preces vai pakalpojumus. Aptaujā tiek noskaidrota patērētāju attieksme pret dažādiem sociālo plašsaziņas līdzekļu satura veidiem un uzņēmumu komunikācijas stiliem, kā arī analizētas atšķirības starp dažādām mērķauditorijām. Nozīmīgākie rezultāti: Aptuveni 81 % jaunākās paaudzes pārstāvju dod priekšroku jaunu produktu atklāšanai Instagram un TikTok, savukārt impulsīvu lēmumu pieņem, balstoties uz vizuālajiem materiāliem un izdevīgiem piedāvājumiem. Vecuma kategorijas pārstāvji no 26 līdz 46 gadiem un vairāk dod priekšroku detalizētiem produktu apskatiem ar pilnu īpašību aprakstu un salīdzinājumiem, kas balstīti uz racionālu lēmumu pieņemšanu, un, lai iepazītos ar produktiem, vairāk izvēlas YouTube un Facebook.
Atslēgas vārdi Sociālo mediju marketings
Atslēgas vārdi angļu valodā Social media marketing
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 23.05.2025 13:27:50