| Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
| Nosaukums |
Sociālo mediju mārketinga ietekme uz klientu piesaisti bioloģiskās pārtikas zīmoliem Indijā |
| Nosaukums angļu valodā |
Impact of Social Media Marketing on Customer Attraction to Organic Food Brands in India |
| Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
| Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
| Recenzents |
Rita Greitāne |
| Anotācija |
Simson Stanly. Sociālo mediju mārketinga ietekme uz klientu piesaisti organiskas pārtikas zīmoliem Indijā: Maģistra darbs / Simson Stanly, I. Andresone. (2025) Rīga: RTU UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 80 lpp.
Maģistra darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 80 lpp., tajā iekļauti 31 attēli,6 tabulas, 3 formulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 67 avoti angļu. Darbam pievienoti 1 pielikumi.
Pētījuma mērķis: noteikt, kā sociālo mediju mārketings ietekmē klientu piesaisti bioloģiskās pārtikas zīmoliem Indijā.
Pirmajā darba daļā tiek aplūkotas galvenās teorētiskās pieejas, kas saistītas ar patērētāju piesaisti un sociālo mediju mārketinga ietekmi uz šo procesu, un īpaša uzmanība tiek pievērsta faktoru analīzei, kas nosaka zīmolu pievilcību, kā arī esošo teoriju izpētei, kas skaidro, kā mijiedarbība ar saturu sociālajos tīklos veido patērētāju interesi un lojalitāti.
Otrajā darba daļā ir veltīta pētījuma metodoloģijai. Tajā tiek prezentēta konceptuāla modeļa izstrāde, kas veidoja pamatu dažādu sociālo mediju mārketinga faktoru ietekmes uz patērētāju piesaisti bioloģiskajiem zīmoliem analīzei, kā arī anketas uzbūves īpatnībām.
Trešajā darba daļā tiek prezentēti darba praktiskie rezultāti un to interpretācija. Pamatojoties uz analīzi, tiek izdarīti praktiski secinājumi par to, kā uzņēmumi var veidot efektīvas mār-ketinga stratēģijas, lai palielinātu savu zīmolu pievilcību Indijas patērētāju vidū, un tiek iz-strādāts modelis uzņēmumu praktiskajai darbībai bioloģiskajā segmentā.
Nozīmīgākie rezultāti: Visi faktori uzrādīja statistisku nozīmīgumu, un vislielāko ietekmi atstāja satura kvalitāte, kas apstiprina augstas kvalitātes satura galveno lomu zīmola pievilcības veidošanā. Pirmā hipotēze tiek apstiprināta. Tiek apstiprināta arī otrā hipotēze par satura pozitīvo ietekmi ar informāciju par cenām un tirdzniecības vietām. |
| Atslēgas vārdi |
sociālie mediji, Indija, mārketings, klientu piesaiste, bioloģiskās pārtikas zīmols |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
social media, India, marketing, customer attraction, organic food brand |
| Valoda |
eng |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
23.05.2025 11:57:47 |