Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Digitālo rīku ietekmes novērtējums uz klientu lojalitāti un apmierinātību sporta klubos
Nosaukums angļu valodā Evaluation of the impact of digital tools on customer loyalty and satisfaction in sports clubs
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Deniss Ščeulovs
Anotācija Šķinča, I. (2025). Digitālo rīku ietekmes novērtējums uz klientu lojalitāti un apmieri-nātību sporta klubos. Maģistra darbs / Šķinča, I., Greitāne, R. Rīga: RTU IEVF, maģistra aka-dēmisko studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 83 lpp. Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priek-šlikumi. Darba apjoms ir 83 lpp., tajā iekļauti 27 attēli, 9 tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 10 avoti latviešu, 49 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi. Pētījuma mērķis: Analizēt digitālo rīku ietekmi uz klientu apmierinātību un lojalitāti, noteikt kā digitālie rīki veicina klientu apmierinātību un lojalitāti Latvijas sporta klubos, kā arī izstrādāt praktiskas rekomendācijas efektīvu digitālo risinājumu ieviešanai un izmantošanai sporta klubu darbībā, lai uzlabotu klientu lojalitāti un apmierinātību. Pirmajā darba daļā tiek analizēta teorija par klientu lojalitāti un apmierinātību, to nozīmi uzņēmējdarbībā, kā arī aplūkota digitalizācijas loma sporta klubos. Tiek raksturoti mūsdienu digitālie rīki, to ietekme uz klientu iesaisti un atgriešanos, kā arī apskatīta lojalitātes programmu digitalizēšana. Tiek identificēti galvenie izaicinājumi, kas saistīti ar digitālo rīku ieviešanu sporta klubu vidē. Otrajā darba daļā tiek izstrādāts pētījuma konceptuālais modelis, aprakstītas izmantotās datu analīzes metodes, kā arī sniegts pārskats kā tika veikta literatūra analīze, uz kuru balstīta teorētiskā daļa. Tiek detalizēti aprakstīts sporta klubu klientu aptaujas izstrādes process, aptau-jas struktūra un datu iegūšanas kārtība, lai pamatotu empīriskā pētījuma īstenošanu. Trešajā darba daļā tiek veikta padziļināta respondentu aptaujas datu analīze un izstrādā-tas praktiskas rekomendācijas efektīvu digitālo risinājumu ieviešanai un izmantošanai sporta klubos. Nozīmīgākie rezultāti ir, ka digitālie rīki ietekmē klientu apmierinātību, bet neietekmē klientu lojalitāti. Visnoderīgākie un praktiskākie rīki sporta klubā, kas veicina apmierinātību, ir mobilās lietotnes, rezervēšanas sistēmas un ieejas digitālie vārti. Digitālo rīku daudzums sporta klubā negarantē klientu apmierinātību, tomēr palīdz piesaistīt klientus konkurentu priekšā. Di-gitālo rīku nozīme sporta klubā turpina attīstīties, taču sporta klubiem aktīvi jāpievērš uzmanība problēmu novēršanai, lai pilnvērtīgi izmantotu šo rīku potenciālu un uzlabotu klientu pieredzi.
Atslēgas vārdi digitalizācija; digitālie rīki; klientu lojalitāte; klientu apmierinātība; sporta klubu industrija; digitālie risinājumi klientu piesaistē
Atslēgas vārdi angļu valodā digitalization; digital tools; customer loyalty; customer satisfaction; sports club industry; digital solutions for customer acquisition
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 23.05.2025 11:02:47