| Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
| Nosaukums |
Ilgtspējīga mārketinga ietekmes novērtējums uz Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu atbilstību ESG prasībām |
| Nosaukums angļu valodā |
The assessment of the impact of sustainable marketing on the compliance of Latvian small and medium-sized enterprises with ESG requirements |
| Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
| Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
| Recenzents |
Ilze Jankovska |
| Anotācija |
Mošaka, J. Ilgtspējīga mārketinga ietekmes novērtējums uz Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu atbilstību ESG prasībām: Maģistra darbs / Mošaka, J., Greitāne, R. (2025) Rīga: RTU IEVF, maģistra akadēmisko studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 96. lpp.
Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 96. lpp., tajā iekļauti 28 attēli, 13 tabulas, 1 formula. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti avoti 10 latviešu, 70 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 13 pielikumi.
Pētījuma mērķis: pamatojoties uz zinātniskām publikācijām, avotiem un praktiskās daļas rezultātiem, novērtēt ilgtspējīga mārketinga ietekmi uz Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu spēju ievērot ESG prasības, izstrādājot rekomendācijas Latvijas maziem un vidējiem uzņēmumiem par efektīvu ilgtspējīga mārketinga stratēģiju ieviešanu.
Pirmajā darba daļā tika aplūkota ilgtspējīga mārketinga un ESG būtība, savstarpējā saistība un nozīme uzņēmumu attīstībā. Tika veikts zinātniskās literatūras un normatīvās bāzes apskats, kā arī izmantota bibliometriskā analīze, lai identificētu aktuālās tendences un galvenās pētnieciskās pieejas šajā jomā.
Otrajā darba daļā tika aprakstīts pētījuma modelis un pētījuma metodoloģija.
Trešajā darba daļā tika veikta empīriskā analīze, izmantojot ekspertu intervijas, anketēšanas rezultātus, gadījumu analīzi. Iegūtie dati tika analizēti un iegūtie rezultāti tika interpretēti, izstrādājot praktiskas rekomendācijas Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu ilgtspējīga mārketinga integrēšanai.
Nozīmīgākie rezultāti: Pētījuma rezultātā tika identificēti galvenie faktori, kas ietekmē mazo un vidējo uzņēmumu izpratni un iesaisti ilgtspējīgā mārketingā un ESG prasību ieviešanā un tika izstrādātas rekomendācijas mazo un vidējo uzņēmumu efektīvākai ilgtspējīga mārketinga ieviešanai.
Atslēgas vārdi: ilgtspējīgs mārketings, zaļais mārketings, ilgtspējība, ESG faktori, sociālie faktori, vides faktori, pārvaldības faktori. |
| Atslēgas vārdi |
ilgtspējīgs mārketings, zaļais mārketings, ilgtspējība, ESG faktori, sociālie faktori, vides faktori, pārvaldības faktori |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
sustainable marketing, green marketing, sustainability, ESG factors, social factors, environmental factors, governance factors |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
22.05.2025 14:08:03 |