Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Visaptverošā kvalitātes vadība
Nosaukums Kvalitātes sistēmas analīze un pilnveide SIA “FN-SERVISS”
Nosaukums angļu valodā Analysis and improvement of the quality system in the “FN-SERVISS" Ltd
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Arta Pīlēna-Dālberga
Recenzents Jānis Pildavs
Anotācija Skangale, L. Kvalitātes sistēmas analīze un pilnveide SIA “FN-SERVISS”: Bakalaura darbs / Skangale, L., Pīlēna-Dālberga, A. (2025) Rīga: RTU IEVF, bakalaura profesionālo studiju programma “Visaptverošā kvalitātes vadība”, 79 lpp. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 79 lpp., tajā iekļauti 12 attēli, 31 tabula, 1 formula. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 24 avoti latviešu un 26 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Pētījuma mērķis: veikt SIA “FN-SERVISS” kvalitātes sistēmas un pamatprocesu novērtējumu saskaņā ar ISO 9001:2015 standarta un uzņēmuma darbībai piemērojamo normatīvo aktu prasībām un noteikt trūkumus, kas sekmējuši klientu sūdzību skaita pieaugumu, kā arī izstrādāt priekšlikumus kvalitātes vadības sistēmas pilnveidei, lai samazinātu sūdzību skaitu un veicinātu klientu apmierinātību. Pirmajā darba daļā veikta kvalitātes sistēmas un saistīto jēdzienu analīze. Analizēti būtiskākie kvalitātes sistēmas ietekmes faktori, balstoties uz literatūras kvalitatīvo kontentanalīzi. Papildus analizētas ISO 9001:2015 standarta prasības, kā arī citi ugunsdrošības un darba aizsardzības jomas normatīvie akti. Turklāt tika analizētas un salīdzinātas metodes, kas piemērotas kvalitātes sistēmas un sūdzību izskatīšanas procesa analīzei un pilnveidei. Otrajā darba daļā veikta uzņēmuma SIA “FN-SERVISS” darbības un kvalitātes sistēmas analīze. Tāpat veikts iekšējais audits uzņēmuma kvalitātes sistēmai. Turklāt identificētas problēmas un riski, kas saistīti ar kvalitātes sistēmu un sūdzību izskatīšanas procesu. Identificētas pilnveides iespējas kvalitātes sistēmai un sūdzību izskatīšanas procesam. Darba trešajā daļā izstrādāti priekšlikumi uzņēmuma kvalitātes sistēmas un sūdzību izskatīšanas procesa pilnveidei. Katram no pilnveides risinājumiem sniegts ekonomiskais pamatojums, analizējot to ieviešanas nepieciešamību, izmaksas un uzņēmuma lietderīgumu. Nozīmīgākie rezultāti: uzņēmumā būtiskākās problēmas saistītas ar dokumentu pārvaldību, piegādātāju snieguma krišanās analīzi, iekšējo auditu veikšanu, atbildību un pilnvaru sadalījumu, kā arī sūdzību izskatīšanu. Risinājumi ietver vienotas elektroniskās dokumentācijas sistēmas ieviešanu, auditu integrāciju ikdienas procesos, rīcību plānu pie nepietiekama piegādātāju snieguma, sūdzību izskatīšanas procesa pilnveidi, kvalitātes speciālista piesaisti. Atslēgas vārdi: “kvalitātes sistēma”, “sūdzību izskatīšanas process”, “klientu apmierinātība”.
Atslēgas vārdi kvalitātes sistēma, sūdzību izskatīšanas process, klientu apmierinātība.
Atslēgas vārdi angļu valodā quality system, complaint handling process, customer satisfaction.
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 21.05.2025 22:49:16