Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Visaptverošā kvalitātes vadība
Nosaukums Procesu digitalizācija kvalitātes sistēmas pilnveidei SIA "MBoom ad"
Nosaukums angļu valodā Digitalisation of processes for improvement of quality system at the "Mboom ad" Ltd
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Anita Straujuma
Recenzents Tatjana Ņikitina
Anotācija Ķībers. T. F. Procesu digitalizācija kvalitātes sistēmas pilnveidei SIA “MBoom ad”: Bakalaura darbs / Ķībers T. F., Asoc.prof. Dr.oec Straujuma A. (2025) Rīga, RTU IEVF, bakalaura profesionālā studiju programma “Visaptverošā kvalitātes vadība”, 63 lpp. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 63 lpp., tajā iekļauti 12 attēli, 30 tabulas, 2 formulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 2 avoti latviešu un 35 avoti angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums. Pētījuma mērķis ir veikt kvalitātes vadības sistēmas un pamatdarbības procesu atbilstības novērtējumu un analīzi SIA "MBoom ad", lai sniegtu priekšlikumus procesu digitalizācijai kvalitātes vadības sistēmas pilnveides ietvaros. Pirmajā jeb teorētiskā daļā uzdevums ir iepazīties un novērtēt teoriju, veikt teorētisko aspektu analīzi, izmantojot zinātniskās publikācijas un atbilstošu literatūru. Tiek analizētas pielietojamās metodes un modeļi, kas tālāk tiek izmantoti procesu digitalizācijas un kvalitātes sistēmas pilnveidošanā. Otrajā jeb analītiskajā daļā uzdevums ir iepazīties ar uzņēmuma darbību, analizēt kvalitātes sistēmu un procesus, noteikt atbilstību standartiem, ka arī noteikt iespējamās pilnveides jomas, balstoties uz analīzes rezultātiem. Tiks aplūkotie uzņēmuma galvenie procesi, to vadības un efektivitātes rādītāji, lai identificētu jomas, kur nepieciešami uzlabojumi. Trešajā jeb praktiskajā daļā uzdevums ir izskatīt un piedāvāt procesu uzlabošanas iespējas un izstrādāt priekšlikumus kvalitātes sistēmu procesu pilnveidei un efektivitātes paaugstināšanai. Tiks izstrādāts pilnveides plāns ar detalizētāku procesu uzlabojumu priekšlikumiem, novērtēts piedāvāto risinājumu ietekmi uz uzņēmuma kopējo darbību un efektivitāti, kā arī noteikt to izmaksas un ekonomisko ieguvumu. Nozīmīgākie secinājumi un priekšlikumi- pēc kvalitātes sistēmas un procesu analīzes tika izstrādāti priekšlikumi procesu digitalizācijai un kvalitātes vadības sistēmas pilnveidei. Rezultātā tika noskaidrots, ka ar procesu digitalizāciju, ieviešot ERP, CRM sistēmas un projektu vadības digitālos rīkus, var tikt samazināts reklāmas pakalpojuma sniegšanas kopējais izpildes laiks no 40,25 līdz 25 stundām, novēršot kvalitātes zudumus un optimizējot 41% cikla laika. Lai gan pēc procesa digitalizācijas cikla laiks ir būtiski optimizēts, tomēr lielu ietekmi uz kopējo laiku atstāj gaidīšanas laiks, kas nav būtiski mainījies un ir atkarīgs no klienta un sadarbības partneru izpildes.
Atslēgas vārdi Kvalitāte, procesi, Kvalitātes sistēmas pilnveide, procesu digitalizācija,
Atslēgas vārdi angļu valodā Quality, processes, Quality system improvement, process digitalization
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 21.05.2025 15:55:56