Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
„Jauna pakalpojuma ieviešana tirgū” |
Nosaukums angļu valodā |
„Launching of a new service into the market“ |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
lekt. I.Andersone |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darba tēma Jauna pakalpojuma ieviešana tirgū
Bakalaura darba mērķis viesu nama Debesu bļoda jaunā pakalpojuma veiksmīga iekļaušanās tirgū.
Lai sasniegtu bakalaura darba mērķi autore izvirzīja šādus uzdevumus:
1. izpētīt un analizēt tēmai atbilstošo literatūru;
2. veikt tirgus izpēti;
3. izpētīt konkurentus;
4. noteikt mērķa pircēju;
5. izteikt secinājumus un priekšlikumus.
Autore apkopoja un izpētīja teorētisko literatūru un normatīvos aktus, pielietoja kvalitatīvo pētījumu un matemātiski statistiskās metodes, izvēloties respondentu aptaujas anketēšanu.
Pamatojoties uz noteiktajiem uzdevumiem, bakalaura darba struktūra veidota no 2 daļām.
Pirmajā daļā tika apskatīta pakalpojuma būtība, jauna pakalpojuma plānošana, attīstība un arī pakalpojuma virzīšana tirgū.
Otrā daļa satur informāciju par pētījamo uzņēmumu, īpaši pievēršot uzmanību klientu piesaistē ar jauno pakalpojumu. Raksturoti piedāvātie pakalpojumi un maršruti laivošanā. Tika novērtēta uzņēmuma konkurētspēja. Ka arī tika veikta anketēšana, segmentēšana un konkurentu izpēte.
Bakalaura darbs sastāv no 52 lappusēm, 16 attēliem, 6 tabulām un no 15 izmantoto literatūras avotu skaita. |
Atslēgas vārdi |
Iveta_Ivanova_062WIB009 |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Launching of a new service into the market |
Valoda |
lv |
Gads |
2010 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.04.2011 12:41:31 |