Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Sociālo mediju mārketinga ietekme uz patērētāju uzvedību apģērbu nozarē Šrilankā
Nosaukums angļu valodā The Impact of Social Media Marketing on Consumer Behavior in the Sri Lankan Apparel Industry
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Jekaterina Vozņuka
Anotācija Kumarage, M.D. Sociālo mediju mārketinga ietekmes uz patērētāju pirkšanas uzvedību novērtējums Šrilankas apģērbu nozarē. Maģistra darbs/ Kumarage, M.D., Andersone, I. (2025) Rīga: RTU IEVF profesionālā maģistra studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 98 lpp. Maģistra darbs sastāv no ievada, teorētiskā ietvara, metodoloģijas, empīriskās daļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 98 lappuses, 32 attēli, 9 tabulas un bibliogrāfija - 98 avoti angļu valodā. 5 lappuses. Pētījuma mērķis ir izpētīt sociālo mediju mārketinga (SMM) ietekmi uz patērētāju uzvedību Šrilankas apģērbu nozarē, izmantojot tādus galvenos komponentus kā sociālo mediju mārketinga stratēģijas, zīmola atpazīstamība un efektīva sociālo mediju iesaiste, kas tiek uzskatīti arī par pētījuma neatkarīgiem mainīgajiem, savukārt patērētāju uzvedība ir atkarīgais mainīgais. Šī pētījuma metodoloģija balstās uz kvantitatīvu, fokusētu jaukto metodi, kurā kvalitatīvie dati tika iegūti no aptaujas anketas, kurā piedalījās 252 respondenti Šrilankas dienvidu un rietumu provincēs, un kvalitatīvie dati tika iegūti, intervējot trīs rūpniecības ekspertus Šrilankas apģērbu nozarē. Šī pētījuma datu ticamība ir augsta, jo Kronbaha alfa vērtība ir 0,722 un Kaizera-Meijera-Olkina koeficients ir 0,848, un nozīmīgums norāda <0,001. Nozīmīgākie rezultāti: Pastāv spēcīga pozitīva saistība starp sociālo mediju mārketingu un patērētāju uzvedību. Spēcīgā pozitīvā saistība un nozīmīgums tika noteikts, izmantojot regresijas analīzi, ko apliecina korelācijas vērtība 0,802 (R vērtība) ar R kvadrātu 0,672, kas parāda, ka 67,2% no patērētāju uzvedības dispersijas var paredzēt neatkarīgie mainīgie. Instagram un Facebook tika identificētas kā spēcīgākās sociālo mediju platformas, kas visvairāk ietekmē patērētāju lēmumus. Turklāt pētījumā tika uzsvērta digitālā mārketinga lietderība reklāmas interesēs tradicionālos apģērbu segmentos, piemēram, Batika apģērbā.
Atslēgas vārdi sociālo mediju mārketings, apģērbu rūpniecība, Šrilanka, patērētāju uzvedība.
Atslēgas vārdi angļu valodā Social media marketing, Apparel Industry, Sri Lanka, Consumer Behaviour.
Valoda eng
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 20.05.2025 10:28:39