Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Telekomunikācijas uzņēmuma personālvadības procesu pilnveides projekts
Nosaukums angļu valodā Project on improvement of personal management processes in a telecommunications company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Sandra Siliniece
Recenzents Ilze Valdovska
Anotācija Dieriņa, L. (2025). Telekomunikāciju uzņēmuma personālvadības procesu pilnveides projekts. Bakalaura darbs / Dieriņa, L., Siliniece, S. Rīga: RTU IEVF, bakalaura profesionālo studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 81 lpp. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 81 lpp., tajā iekļauti 22 attēli, 12 tabulas, 0 formulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 19 avoti latviešu un 44 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Pētījuma mērķis: ir izstrādāt priekšlikumus un projektu telekomunikāciju uzņēmuma personālvadības procesu efektivitātes uzlabošanai. Pirmajā darba daļā ir izveidots uzņēmuma SIA Transcom Worldwide Latvia raksturojums, iekļaujot organizatorisko struktūru, sadarbības partneru informāciju un sniegto pakalpojumu klāstu. Tiek novērtēta personālvadības komandas loma uzņēmumā, tās izvirzītie mērķi transformācijai no tradicionālās uz stratēģisko pieeju. Tiek veikts detalizēts apkopojums par svarīgākajiem personālvadības procesiem. Otrajā darba daļā tiek aplūkots pēctecības plānošanas koncepts no teorētiskā viedokļa. Tiek akcentēta nepieciešamība izveidot strukturētu pieeju, kuras pamatā ir četri posmi – izvērtēšanas, attīstības, pārbaudes un vienošanās par vienotu pieeju. Šajā daļā tiek analizētas Dave Ulrich definētās personālvadības komandas lomas - administratīvais eksperts, pārmaiņu aģents, darbinieku čempions un stratēģiskais partneris. Trešajā darba daļā tiek apsvērta personālvadības informācijas sistēmas ieviešana, kas ievērojami automatizētu administratīvos procesus. Tāpat izskatīta iespēja ieviest digitālu dokumentu aprites un uzglabāšanas sistēmu, lai veicinātu pārskatāmību un atbilstību normatīvajiem aktiem. Tiek piedāvāts paplašināt pēctecības plānošanas aktivitātes. Nozīmīgākie rezultāti: konstatēts, ka uzņēmumā pastāvošie personālvadības procesi ir neefektīvi un tiem nepieciešama manuālā iesaiste. Efektivitātes paaugstināšanai, autore izskata personālvadības informācijas sistēmas un digitalizētas dokumentu aprites un uzglabāšanas ieviešanas iespējas. Pēctecības plānošanas pilnveidei ir izstrādāts plāns par mentoringa, prasmju un kompetenču pilnveidošanas programmas izveidi.
Atslēgas vārdi pēctecības plānošana, mentoringa programma, dokumentu aprite, digitalizācija, personālvadības informācijas sistēma, prasmes, kompetences, profesionālā izaugsme
Atslēgas vārdi angļu valodā succession planning, mentoring program, document workflow, digitalization, human resource information system, skills, competencies, career advancement.
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 17.05.2025 21:03:11