Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Tirdzniecības uzņēmuma darbības attīstības projekts
Nosaukums angļu valodā Project on development of operations in a trade company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Irina Voronova
Recenzents Dāvis Šnikvalds
Anotācija Keišs, D. (2025). Tirdzniecības uzņēmuma darbības attīstības projekts. Bakalaura darbs / Keišs, D. Rīga: RTU IEVF, bakalaura profesionālo studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 64 lpp. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 64 lpp., tajā iekļauti 20 attēli, 11 tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 10 avoti latviešu, 30 avoti angļu valodā. Darbam pievienots 2 pielikums. Pētījuma mērķis: Izstrādāt tirdzniecības uzņēmuma stratēģiju, kas veicina efektivitātes paaugstināšanu un ilgtspējīgu attīstību. Pirmajā darba daļā tiek izskatītas vairākas iespējas uzņēmuma attīstībā, lai veicinātu mērķu sasniegšanu, kā arī vīzijas īstenošanā. Tirdzniecības uzņēmumam identificēti dažādas opcijas un risinājumi ieņēmumu palielināšanā un efektīvu resursu izmantošanā. Otrajā darba daļā tiek apkopoti zinātniskie raksti un pētījumi par uzņēmuma attīstību un konkurences uzlabošanu, tostarp zīmola atpazīstamības nozīme, mārketinga aspektu būtiskumu. Īpaša uzmanība tiek vērsta uz zīmola attīstību un mājas lapas uzlabošanas iespējām. Trešajā darba daļā aptver galveno daļu, kurā piedāvā uzņēmuma zīmola attīstības plānu, apzinās galvenos aspektus efektīvu resursu izmantošanai. Veikts esošo un plānoto produktu salīdzinājums, kā arī ieteikumi veiksmīgākas mārketinga reklāmas izvietošanai, sinhronizējot pārdošanu ar produktu reklamēšanu. Nozīmīgākie rezultāti: Pētījuma rezultātā tika secināts, ka viens no galvenajiem virzieniem zīmola attīstībai Latvijā, ir klientu lojalitātes veicināšana. Darba ietvaros tika izstrādāti un piedāvāti risinājumi, kas zīmolu pārstāvošajam uzņēmumam “MSM NATTY” veicinātu klientu lojalitātes veidošanos, pastāvīgu klientu bāzi, kā arī veicinātu klientu attiecību vadības attīstību. Attīstot zīmola identitāti un definējot vērtības, iespējams konkurēt ar vadošajiem nozares uzņēmumiem konkurēt ar kvalitāti, pozitīvu reputāciju. Darba autors piedāvā risinājumus, kas pilnveidos uzņēmuma zīmola attīstību, klienta piesaisti ar marketinga stratēģijas un mājas lapas uzlabošanas plānu.
Atslēgas vārdi e-komercija, tirdzniecība, zīmola attīstība, efektivitāte.
Atslēgas vārdi angļu valodā e-commerce, sales, brand development, efficiency.
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 16.05.2025 20:45:30