| Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
| Nosaukums |
Jauna pakalpojuma izstrādes projekts |
| Nosaukums angļu valodā |
Project on development of a new service |
| Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
| Darba vadītājs |
Inese Vētra |
| Recenzents |
Ieva Andersone |
| Anotācija |
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 69 lpp., tajā iekļauti 28 attēli, 8 tabulas, 14 formulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 7 avoti latviešu, 68 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 4 pielikumi.
Pētījuma mērķis: Izstrādāt jaunu LinkedIn profila optimizācijas pakalpojumu jaunu klientu piesaistei SIA “Ragnarok Solutions”.
Pirmajā darba daļā tiek sniegts uzņēmuma SIA “Ragnarok Solutions” raksturojums, veikta finanšu, mārketinga un SVID analīze, kā arī ir veikta tirgū pieejamo LinkedIn profila optimizācijas pakalpojumu sniedzēju analīze.
Otrajā darba daļā tiek definēti galvenie jēdzieni un atslēgvārdi, analizētas LinkedIn platformas izmantošanas priekšrocības un trūkumi, izvērtēta LinkedIn kanāla efektivitāte B2B vidē, kā arī detalizēti apskatīti LinkedIn profila optimizācijas galvenie aspekti.
Trešajā darba daļā tiek aprakstīta jaunā pakalpojuma koncepcija, aprakstīts testēšanas process, kā arī novērtēta piedāvātā risinājuma praktiskā iespējamība un potenciālie riski.
Nozīmīgākie rezultāti: Tika identificēta uzņēmuma SIA “Ragnarok Solutions” galvenā problēma - grūtības piesaistīt jaunus klientus. Pamatojoties uz uzņēmuma struktūru un B2B nozares specifiku, kurā uzņēmums darbojas, tika piedāvāts risinājums izstrādāt jaunu LinkedIn profila optimizācijas pakalpojumu. Tika apkopota teorētiskā bāze un apskatīti dažādi pētījumi, kas apstiprina LinkedIn kanāla izmantošanas nozīmīgumu un efektivitāti. Tika izstrādāts risinājums uzņēmuma problēmas novēršanai, izmantojot esošos uzņēmuma resursus, analizēta piedāvātā risinājuma efektivitāte, novērtēti tā ekonomiskie ieguvumi un risinājuma ieviešanas riski. Tiek apkopoti galvenie secinājumi, kas izriet no veiktās analīzes un izpētes, un sniegti priekšlikumi jaunā pakalpojuma veiksmīgai ieviešanai un sniegšanai uzņēmumā pašreizējas problēmas risināšanai. |
| Atslēgas vārdi |
LinkedIn, B2B nozare, sociālās pārdošanas indekss, tiešsaistes reputācija, tīklošana |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
LinkedIn, B2B industry, social selling index, online reputation, networking |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
16.05.2025 16:24:02 |