| Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
| Nosaukums |
Vadītāju emocionālās inteliģences pilnveides projekts darbinieku labbūtības veicināšanai nekustamā īpašuma apsaimniekošanas uzņēmumā |
| Nosaukums angļu valodā |
Project on improvement of managers' emotional intelligence to promote employee well-being in a real estate management company |
| Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
| Darba vadītājs |
Anete Hofmane |
| Recenzents |
Līga Kamola |
| Anotācija |
Birkena, L. P. (2025). Vadītāju emocionālās inteliģences pilnveides projekts darbinieku
labbūtības veicināšanai nekustamā īpašuma apsaimniekošanas uzņēmumā. Bakalaura darbs /
Birkena, L. P. Rīga: RTU IEVF, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība
un vadīšana”, 75 lpp.
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 75 lpp., tajā iekļauti 14 attēli, 17 tabulas, 1 formula. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 22 avoti latviešu, 27 avoti angļu valodā.
Darbam pievienoti 3 pielikumi.
Pētījuma mērķis: ir izpētīt vadītāju emocionālo inteliģenci, tā nozīmi un saikni ar
darbinieku labbūtības veicināšanu uzņēmumā AS “Civinity Mājas” un sniegt risinājumus
emocionālās inteliģences prasmju attīstībai, pārvaldībai darbinieku labbūtības uzlabošanai.
Pirmajā darba daļā tiek raksturota uzņēmuma AS “Civinity Mājas” darbība, struktūra,
vadītāju emocionālās inteliģences un darbinieku labbūtības procesa raksturojums novērtēšana, balstoties uz aptaujā iegūtajiem respondentu sniegtajiem rezultātiem.
Otrajā darba daļā tiek teorētiski aprakstīts emocionālās inteliģences jēdziena būtība,
dažādu autoru emocionālās inteliģences metodes, vadītāja loma uzņēmumā, vadītāju
emocionālās inteliģences nozīme vadībā, darbinieku labbūtības jēdziens, nozīme uzņēmumā un saistība ar emocionālo inteliģenci.
Trešajā darba daļā tiek piedāvāti trīs risinājumi identificētajām vadītāju emocionālās
inteliģences problēmām ar mērķi uzlabot darbinieku labbūtību uzņēmumā. Tiek noskaidroti
risinājumi, kurus potenciāli varētu ieviest uzņēmumā.
Nozīmīgākie rezultāti: vadītāju emocionālās inteliģences vājās puses ir saglabāt mieru
un profesionālu attieksmi saspringtās situācijās, empātijas un darbinieku emocionālās un
neverbālās izpausmes atpazīšanas spēju trūkums, komunikācijas un klausīšanās prasmju
trūkums. Darbinieku labbūtības identificētās problēmas ir darba vides un atmosfēras problēmas, tiešā vadītāja atbalsta un novērtējuma trūkums, darba slodzes un komunikācijas problēmas. Uzņēmumam būtu jākoncentrējas uz ilgtermiņa risinājumu, kuru bieži var pielietot darba vidē, lai gūtu ilgstošu efektu. |
| Atslēgas vārdi |
emocijas, emocionālā inteliģence, vadītāja loma uzņēmumā, vadības process, darbinieku labbūtība uzņēmumā. |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
emotions, emotional intelligence, the role of manager, the management process, employee well-being in company. |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
14.05.2025 18:20:02 |