Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Vadītāju emocionālās inteliģences pilnveides projekts darbinieku labbūtības veicināšanai nekustamā īpašuma apsaimniekošanas uzņēmumā
Nosaukums angļu valodā Project on improvement of managers' emotional intelligence to promote employee well-being in a real estate management company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Anete Hofmane
Recenzents Līga Kamola
Anotācija Birkena, L. P. (2025). Vadītāju emocionālās inteliģences pilnveides projekts darbinieku labbūtības veicināšanai nekustamā īpašuma apsaimniekošanas uzņēmumā. Bakalaura darbs / Birkena, L. P. Rīga: RTU IEVF, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 75 lpp. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 75 lpp., tajā iekļauti 14 attēli, 17 tabulas, 1 formula. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 22 avoti latviešu, 27 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 3 pielikumi. Pētījuma mērķis: ir izpētīt vadītāju emocionālo inteliģenci, tā nozīmi un saikni ar darbinieku labbūtības veicināšanu uzņēmumā AS “Civinity Mājas” un sniegt risinājumus emocionālās inteliģences prasmju attīstībai, pārvaldībai darbinieku labbūtības uzlabošanai. Pirmajā darba daļā tiek raksturota uzņēmuma AS “Civinity Mājas” darbība, struktūra, vadītāju emocionālās inteliģences un darbinieku labbūtības procesa raksturojums novērtēšana, balstoties uz aptaujā iegūtajiem respondentu sniegtajiem rezultātiem. Otrajā darba daļā tiek teorētiski aprakstīts emocionālās inteliģences jēdziena būtība, dažādu autoru emocionālās inteliģences metodes, vadītāja loma uzņēmumā, vadītāju emocionālās inteliģences nozīme vadībā, darbinieku labbūtības jēdziens, nozīme uzņēmumā un saistība ar emocionālo inteliģenci. Trešajā darba daļā tiek piedāvāti trīs risinājumi identificētajām vadītāju emocionālās inteliģences problēmām ar mērķi uzlabot darbinieku labbūtību uzņēmumā. Tiek noskaidroti risinājumi, kurus potenciāli varētu ieviest uzņēmumā. Nozīmīgākie rezultāti: vadītāju emocionālās inteliģences vājās puses ir saglabāt mieru un profesionālu attieksmi saspringtās situācijās, empātijas un darbinieku emocionālās un neverbālās izpausmes atpazīšanas spēju trūkums, komunikācijas un klausīšanās prasmju trūkums. Darbinieku labbūtības identificētās problēmas ir darba vides un atmosfēras problēmas, tiešā vadītāja atbalsta un novērtējuma trūkums, darba slodzes un komunikācijas problēmas. Uzņēmumam būtu jākoncentrējas uz ilgtermiņa risinājumu, kuru bieži var pielietot darba vidē, lai gūtu ilgstošu efektu.
Atslēgas vārdi emocijas, emocionālā inteliģence, vadītāja loma uzņēmumā, vadības process, darbinieku labbūtība uzņēmumā.
Atslēgas vārdi angļu valodā emotions, emotional intelligence, the role of manager, the management process, employee well-being in company.
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 14.05.2025 18:20:02