Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Digitālā mārketinga stratēģijas izstrāde sporta skolas popularizēšanai
Nosaukums angļu valodā Development of digital marketing strategy to promote a sports school
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Laine Kučinska
Anotācija Drubiņa, M. (2025). BDR "Karatē skola" digitālā mārketinga stratēģijas izstrāde sporta skolas popularizēšanai. Bakalaura darbs / Drubiņa, M., Greitāne, R. Rīga: RTU IEVF, bakalaura profesionālo studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 60.lpp. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 75.lpp., tajā iekļauti 25.attēli,13. tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 5 avots latviešu, 31 avoti angļu valodā. Pētījuma mērķis: ir izstrādāt priekšlikumus sociālo tīklu reklāmu izmantošanai uzņēmuma konkurences pilnveidošanā. Pirmajā darba daļā tika veikta biedrība BDR “Karatē skola” sociālo tīklu un darbības visaptveroša analīze. Pētījumā tika izmantotas dažādas analīzes metodes, tostarp SVID analīze, biznesa modeļa izveide, izmantojot Business Model Canvas, mērķauditorijas noteikšana, Klientu ceļojuma kartes izstrāde un biedrības sociālo tīklu salīdzinoša analīze ar tā galveno konkurentu vietnēm. Analīze atklāja arī sociālo tīklu nepilnības. Darba otrajā daļā tika analizēti 36 avoti par sociālo mediju un digitālā mārketinga izmantošanu sporta nozarē, jo īpaši sporta klubu un skolu darbībā. Analīzes mērķis bija gūt dziļāku izpratni par sociālo mediju popularizēšanas stratēģijām un noteikt efektīvas metodes mijiedarbībai ar mērķauditoriju. Īpaša uzmanība tika pievērsta saiknei starp vizuālo stilu, lietotāja uztveri par saturu un klientu iesaisti, lai noskaidrotu, kā digitālie rīki var palīdzēt piesaistīt un noturēt karatē skolas audzēkņus. Trešajā darba daļā tika izstrādāta digitālā mārketinga stratēģija, kuras mērķis ir uzlabot karatē skolas redzamību tiešsaistē un veicināt klientu lojalitāti. Šajā daļā tika veikta mērķauditorijas segmentācija, definēti klientu arhetipi un izstrādāts konkrēts ieviešanas plāns, kas ietver piemērotākos digitālā mārketinga kanālus, satura veidošanas principus un aktivitātes. Tika aprēķinātas arī izmaksas un izvērtēta gaidāmā ietekme uz esošo un potenciālo klientu uzvedību, ņemot vērā veiktās aptaujas rezultātus. Pētījuma laikā tika identificētas vairākas būtiskas nepilnības karatē skolas digitālajos kanālos – īpaši mājaslapā un sociālo tīklu pārvaldībā. Tika konstatēta zema aktivitāte un novēlota informācijas atjaunošana, kas ietekmēja lietotāju iesaisti un uzticību. Darba gaitā šīs problēmas tika apkopotas un nodotas atbildīgajām personām, kas ļāva uzsākt uzlabojumu procesu ar mērķi paaugstināt klientu apmierinātību un digitālās komunikācijas efektivitāti.
Atslēgas vārdi mārketings, reklāma, sociālie tīkli, sociālie mediji, aktivitātes, konkurence
Atslēgas vārdi angļu valodā marketing, advertising, social networks, social media, activities, competition
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 14.05.2025 10:32:45