| Anotācija |
Grava, M. (2025). Jaunu pakalpojumu ieviešana deju skolas darbības attīstībā. Bakalaura darbs / Grava, M., Gravas, M. Rīga: RTU IEVF, bakalaura profesionālo studiju programma “Uzņēmējdarbības un vadība”, 65 lpp.
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 65 lpp., tajā iekļauti 18 attēli, 19 tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 9 avoti latviešu, 22 avoti angļu. Darbam pievienots 1 pielikums.
Pētījuma mērķis: Izstrādāt stratēģiju jaunu pakalpojumus ieviešanai deju skolas ienākumu palielināšanai un konkurētspējas stabilizācijai.
Pirmajā darba daļā tiek apkopota informācija par uzņēmuma pašreizējo stāvokli, pieejamajiem resursiem un finanšu rādītājiem. Tiek analizētas uzņēmumu attīstības perspektīvas un potenciālie riski, ar kuriem varētu saskarties. Īpaša uzmanība vērsta uz pilnveides iespējām un stabilitātes uzlabošanu, identificējot problēmas un piedāvājot iespējamos risinājumus to novēršanai.
Otrajā darba daļā tiek analizēta jaunu pakalpojumu ieviešana uzņēmumā ar mērķi veicināt tās rentabilitāti, nodrošināt attīstību un stabilizēt ienākumus. Apkopota informācija, kas ietekmē jaunu pakalpojumu ieviešanas procesu, tai skaitā mērķauditorijas izvēle. Šī daļa sniedz padziļinātu teorētisko apkopojumu par stratēģisko plānošanu un izvērtēšanu par pakalpojumu klāsta potenciālo paplašināšanos, lai nodrošinātu uzņēmumam ilgtermiņa vērtību un stiprinātu konkurētspēju.
Trešajā darba daļā tiek piedāvāts paplašināt pakalpojumu klāstu, ieviešot baleta nodarbību apģērba tirdzniecību bērniem. Veidots resursu aprēķins un izstrādāts pakalpojuma ieviešanas plāns, kas nodrošinās uzņēmuma attīstības pilnveidi.
Nozīmīgākie rezultāti: Bakalaura darba ietvaros tiek apzināts, ka uzņēmums, attīstot baleta nodarbību apģērbu tirdzniecību, veicinātu savu attīstību un stabilitāti. Lai vairotu uzņēmuma ienākumus, autore piedāvā īstenot konkurētspējīgu pakalpojumu tirdzniecību, kas uzņēmumam, nodrošinātu ilgtspējas iespējas.
Atslēgas vārdi: uzņēmuma attīstība, jauna pakalpojuma ieviešana, konkurētspēja. |