Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pakalpojuma uzņēmuma darbības pilnveides projekts
Nosaukums angļu valodā Project on improvement of operation in a service company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Linda Mežs-Talapina
Recenzents Inga Juršāne-Piņķe
Anotācija Varika, A. (2025). SIA “Skārda Jumti” Pakalpojuma uzņēmuma darbības pilnveides projekts. Bakalaura darbs / Varika, A., Mežs-Talapina, L. Rīga: RTU IEVF, bakalaura profesionālo studiju programma “Uzņēmējdarbība un Vadīšana”, 67 lpp. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 67 lpp., tajā iekļauti 14 attēli, 8 tabulas, 1 formula. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 37 avoti latviešu valodā un 13 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 0 pielikumi. Pētījuma mērķis: veik uzņēmuma darbības analīzi un sniegt pilnveides virzienus. Pirmajā darba daļā ir aprakstīta visaptveroša analīze par uzņēmumu un tā darbību. Tiek aprakstīta tā darbības joma, orgazinatoriskā struktūra, biznesa modelis un mērķi. Vēl ir analizēti konkurenti un finanes, kā arī veikta mikro un makro analīze, un izveidota uzņēmuma SVID un mārketinga analīze. Otrajā darba daļā tiek apskatīta teorija kopumā, kas saistīta ar uzņēmuma pilnveides virzieniem (darbības procesu uzlabošanu). Tiek apskatīti LEAN principi efektīvākai uzņēmuma darbībai un apskatīta digitālā mārketinga būtība. Trešajā darba daļā ir izstrādāts pilnveides projekts. Tiek piedāvāti konkrēti risinājumi darbības uzlabošanai un uzņēmuma tālākai attīstībai. Tiek sniegti aprēķini par dažādām izmaksām un kā tās samazināt vai mainīt. Nozīmīgākie rezultāti: uzņēmumam būtu jāveic digitāla pasūtījumu un materiālu uzkaite, lai dati būtu apskatāmi reāllaikā visiem darbiniekiem. Digitālā mārketinga darbības būtu jāveic pašam uzņēmumam un tā darbiniekiem, kas veicinātu lielāku autentiskumu un mazākas izmaksas salīdzinājuma ar piedāvājumiem no ārpakalpojumu uzņēmumiem.
Atslēgas vārdi Digitālais mārketings, digitālā uzskaite
Atslēgas vārdi angļu valodā Digital marketing, digital tracking
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 13.05.2025 16:52:21