| Anotācija |
Grīnberga-Zaļkalne, B. Digitālā mārketinga novērtējums ASV apģērbu produkcijas virzīšanai Latvijas tirgū: Bakalaura darbs / Grīnberga-Zaļkalne, B., Batenko, A. (2025) Rīga: RTU IEVF, bakalaura profesionālo studiju programma “Starptautisko ekonomisko sakaru vadīšana” 73 lpp.
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 73 lpp., tajā iekļauts 1 attēls, 22 tabulas, 6 formulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 11 avoti latviešu un 39 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 4 pielikumi.
Pētījuma mērķis: pētīt un analizēt digitālā mārketinga paņēmienus, lai izstrādātu rekomendācijas digitālā mārketinga pilnveidei.
Pirmajā daļā ir apskatīta digitālā mārketinga būtība un definīcijas, izceļot galvenās atšķirības starp tradicionālo un digitālo mārketingu. Tiek sniegts digitālā mārketinga veidu un paņēmienu raksturojums, tostarp piesaistes un noturēšanas aktivitātes un analizēti digitālā mārketinga novērtēšanas rādītāji, kas ļauj izvērtēt kampaņu efektivitāti un ieguldījuma atdevi.
Otrajā daļā veikta Latvijas apģērbu nozares analīze, balstoties uz statistikas datiem par uzņēmumu skaitu, apgrozījumu un importa tendencēm. Apskatīti galvenie nozares konkurenti, kā arī apkopoti interviju rezultāti ar apģērbu un digitālā mārketinga jomas ekspertiem. Nodaļas noslēgumā izstrādāta SVID analīze, kurā izvērtēti iekšējie un ārējie faktori, kas ietekmē ASV apģērbu zīmolu mārketinga aktivitātes Latvijas tirgū.
Trešajā daļā veikts digitālā mārketinga paņēmienu novērtējums, balstoties uz ASV apģērbu zīmolu piemēriem un izmantotajiem komunikācijas kanāliem. Nodaļā sniegtas rekomendācijas digitālā mārketinga aktivitāšu pilnveidei, ņemot vērā Latvijas tirgus īpatnības un ekspertu atziņas. Noslēgumā veikts rekomendāciju ekonomiskais novērtējums, uzsverot ienesīgākos kanālus un ilgtermiņa atdevi.
Nozīmīgākie rezultāti: Darba rezultātā izstrādātas rekomendācijas ASV apģērbu zīmolu digitālā mārketinga pielāgošanai Latvijas tirgum, uzsverot sociālo mediju, e-pasta un influenceru mārketinga efektivitāti.
Atslēgas vārdi: digitālais mārketings, Latvijas tirgus, ASV apģērbu zīmoli. |