Anotācija |
Prakhouskaya L. (2025). Mārketinga aģentūras mārketinga komunikācijas stratēģijas
pilnveide. Bakalaura darbs. Rīga: RTU IEVF, bakalaura profesionālo studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 76 lpp.
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 76 lpp., tajā iekļauti 29 attēli, 12 tabulas, 1 formula. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 28 avoti latviešu, 37 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 3 pielikumi.
Pētījuma mērķis: izpētīt un analizēt esošo mārketinga komunikācijas stratēģiju un
mārketinga komunikācijas teorētiskos aspektus, lai izstrādātu komunikācijas stratēģijas pilnveides risinājumus klientu piesaistei un uzņēmuma konkurētspējas uzlabošanai.
Pirmajā darba daļā analizēts pats uzņēmums, tā darbības rādītāji, pielietotais mārketings un cita svarīga informācija par uzņēmumu.
Otrajā darba daļā pētīta mārketinga komunikācijas stratēģija, apkopoti digitālā mārketinga komunikācijas kanāli, to efektivitāte, pētīts kā notiek mārketinga komunikācija B2B tirgū, tās galvenās B2B mārketinga komunikācijas stratēģijas īpašības salīdzinot ar B2C uzņēmumiem.
Trešajā darba daļā tika veikti mārketinga komunikācijas stratēģijas pilnveides
risinājumi, kurās iekļauti klientu profili, izvirzīti mārketinga komunikācijas mērķi, kanāli, ziņojumi un izstrādāts rīcības plāns vienam mēnesim.
Nozīmīgākie rezultāti: analītiskās daļā SVID analīzes izstrādes laikā tika identificētas uzņēmuma vājās puses. Tās ir mājas lapas nepilnības, nepastāvīgā sociālo tīklu klātbūtne, zema zīmola atpazīstamība. Šie secinājumi noveda pie problēmas formulējuma, ka uzņēmumam “MediaFlux Group” trūkst vienotas un mērķtiecīgas mārketinga komunikācijas stratēģijas, kas ierobežo zīmola atpazīstamību, klientu piesaisti un konkurētspēju digitālajā vidē, tādējādi darba nobeigumā tiks izstrādāti secinājumi un priekšlikumi mārketinga komunikācijas stratēģijas pilnveidei. |