Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Mārketinga aģentūras mārketinga komunikācijas stratēģijas pilnveide
Nosaukums angļu valodā Improvement of marketing communication strategy for a marketing agency
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Linda Saulīte-Subatniece
Anotācija Prakhouskaya L. (2025). Mārketinga aģentūras mārketinga komunikācijas stratēģijas pilnveide. Bakalaura darbs. Rīga: RTU IEVF, bakalaura profesionālo studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 76 lpp. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 76 lpp., tajā iekļauti 29 attēli, 12 tabulas, 1 formula. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 28 avoti latviešu, 37 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 3 pielikumi. Pētījuma mērķis: izpētīt un analizēt esošo mārketinga komunikācijas stratēģiju un mārketinga komunikācijas teorētiskos aspektus, lai izstrādātu komunikācijas stratēģijas pilnveides risinājumus klientu piesaistei un uzņēmuma konkurētspējas uzlabošanai. Pirmajā darba daļā analizēts pats uzņēmums, tā darbības rādītāji, pielietotais mārketings un cita svarīga informācija par uzņēmumu. Otrajā darba daļā pētīta mārketinga komunikācijas stratēģija, apkopoti digitālā mārketinga komunikācijas kanāli, to efektivitāte, pētīts kā notiek mārketinga komunikācija B2B tirgū, tās galvenās B2B mārketinga komunikācijas stratēģijas īpašības salīdzinot ar B2C uzņēmumiem. Trešajā darba daļā tika veikti mārketinga komunikācijas stratēģijas pilnveides risinājumi, kurās iekļauti klientu profili, izvirzīti mārketinga komunikācijas mērķi, kanāli, ziņojumi un izstrādāts rīcības plāns vienam mēnesim. Nozīmīgākie rezultāti: analītiskās daļā SVID analīzes izstrādes laikā tika identificētas uzņēmuma vājās puses. Tās ir mājas lapas nepilnības, nepastāvīgā sociālo tīklu klātbūtne, zema zīmola atpazīstamība. Šie secinājumi noveda pie problēmas formulējuma, ka uzņēmumam “MediaFlux Group” trūkst vienotas un mērķtiecīgas mārketinga komunikācijas stratēģijas, kas ierobežo zīmola atpazīstamību, klientu piesaisti un konkurētspēju digitālajā vidē, tādējādi darba nobeigumā tiks izstrādāti secinājumi un priekšlikumi mārketinga komunikācijas stratēģijas pilnveidei.
Atslēgas vārdi mārketings, mārketinga stratēģija, mārketinga aģentūra
Atslēgas vārdi angļu valodā marketing, marketing strategy, marketing agency
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 13.05.2025 13:12:36