Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pakalpojumu uzņēmuma mārketinga kanālu optimizācijas projekts klientu piesaistei
Nosaukums angļu valodā Project on optimisation of marketing channels to attract customers for a service company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Toms Kreicbergs
Recenzents Inese Vētra
Anotācija Strauss, M.(2025). Pakalpojumu uzņēmuma mārketinga kanālu optimizācijas projekts klientu piesaistei. Bakalaura darbs. Rīgā: RTU, IEVF, profesionālā bakalaura studiju programmas “Uzņēmējdarbība un vadīšana mārketinga specialitāte” 70 lpp. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 70 lpp., tajā iekļauti 8 attēli un 13 tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverts 1 avots latviešu un 40 avoti angļu valodā. Pētījuma mērķis: Izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma “Smart Property group” mārketinga kanālu optimizācijai, lai veicinātu efektīvāku klientu piesaisti. Pirmajā darba daļā tiek raksturota uzņēmuma mārketinga komunikācija un mārketinga kanālu esošā efektivitāte. Šīs daļas ietvaros analizētā informācija un dati, kalpo projekta aprēķinu daļā kā vadošā informācija, lai spētu veikt esošo problēmu risinājumus. Otrajā darba daļā tiek apskatīta mārketinga kanālu komunikācijas teorētiskā daļa, kurā ietilpst darba autora, zinātnisko rakstu, statisktikas datu un dažādu pētījumu analizētie dati, kas kopā veido pamatotus argumentus projekta aprēķina daļā veiktajiem problēmu risinājumiem. Trešajā darba daļā tiek izvirzītas un apskatītas galvenās problēmas ar ko saskaras uzņēmums, uz ko tiek izvirzīti galvenie mērķi šo problēmu novēršanai. Pēc mērķu noteikšanas, tiek izstrādāti dažādi plāni un stratēģijas, kas kalpo kā risinājumi izvirzītajām problēmām un mērķiem. Nozīmīgākie rezultāti: Veicot gan uzņēmuma analīzi analītiskajā darba daļā, gan teorijas analīzi teorētiskajā daļā tika izstrādāti galveno identificēto problēmu risinājumi. Pēc risinājumu izstrādes, kas ir satura publikāciju un regularitātes plāni, tika izstrādāti pamatoti priekšlikumi mārketinga kanālu optimizācijai, efektīvākai klientu piesaistei.
Atslēgas vārdi Mārketinga komunikācijas kanāli, nekustamo īpašumu nozare, mārketinga kanālu optimizācija, klientu efektīva piesaiste.
Atslēgas vārdi angļu valodā Marketing communication channels, real estate industry, marketing channel optimization, effective customer acquisition.
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 12.05.2025 19:14:55