Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Tirdzniecības uzņēmuma mārketinga kanālu optimizācijas projekts
Nosaukums angļu valodā Project on optimization of marketing channels in a trade company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Toms Kreicbergs
Recenzents Diāna Šmite
Anotācija Jasmanis, R. (2025). Tirdzniecības uzņēmuma mārketinga kanālu optimizācijas projekts. Bakalaura darbs / Jasmanis, R., Kreicbergs, T. Rīga: RTU IEVF, bakalaura profesionālo studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 68 lpp. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 68 lpp., tajā iekļauti 4 attēli, 25 tabulas, 2 formulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 5 avoti latviešu un 50 avoti angļu. Darbam pievienoti 1 pielikums. Pētījuma mērķis: Izpētīt esošo situāciju uzņēmuma mārketinga aktivitātēs un izveidot B2B un B2C mārketinga kanālu optimizācijas projektu uzņēmumam SIA “Inter Cars Latvija”. Pirmajā darba daļā tiek analizētas uzņēmuma pašreizējās mārketinga aktivitātes, kā arī tiek veikta konkurentu un paša uzņēmuma analīze. Tiek identificētas nepilnības uzņēmuma mārketinga aktivitātēs un noteikti optimizējamie rādītāji un aktivitātes. Pirmajā daļā tika identificēts, ka uzņēmuma sociālo tīklu profilos ir novērojams zems sekotāju iesaistes rādītājs, kā arī zems sekotāju skaits. Otrajā darba daļā tiek veikts teorijas apskats un informācijas avotu analīze. Tiek ievākta informācija un dati par mārketinga kanālu un sekotāju iesaistes optimizēšanas nozīmi, kā arī tiek ievākta un apkopota informācija par potenciālajiem sekotāju iesaistes rādītāju un sekotāju skaita optimizēšanas metodēm. Tiek ievākta un analizēta informācija, kas pamato optimizācijas nepieciešamību un informē par potenciāli noderīgām optimizācijas stratēģijām. Trešajā darba daļā tiek izstrādāts mārketinga kanālu optimizācijas projekts, kas koncentrējas uz sekotāju iesaistes un sekotāju skaita palielināšanu dažādās sociālo tīklu platformās, ko līdz šim ir izmantojis uzņēmums. Šajā dāļā tiek izklāstīts optimizācijas plāna saturs un tajā iekļautās darbības, kas vērstas uz šo rādītāju optimizāciju. Optimizācijas plāns tiek salīdzināts ar citām, maksas optimizācijas stratēģijām un tiek noteikts katras stratēģijas potenciālais pienesums uzņēmumam. Nozīmīgākie rezultāti: Pētījuma rezultāti norādīja uz to, ka uzņēmums SIA “Inter Cars Latvija” implementējot šo optimizācijas plānu var panākt ievērojamu pieaugumu gan sekotāju iesaistē, gan sekotāju skaitā. Šie rādītāji atšķīrās balstoties uz pielietotajām optimizācijas metodēm un sociālo tīklu platformām. Aprēķinu rezultāti uzrādīja arī to, ka optimizācijas plāns, kas neparedz papildus izmaksas var būt tikpat efektīvs, kā maksas stratēģijas.
Atslēgas vārdi Mārketinga kanālu optimizācija; Sekotāju iesaiste; Sekotāju skaits; Sociālo tīklu mārketinga optimizācija
Atslēgas vārdi angļu valodā Marketing channel optimization; Follower engagement; Follower count; Social media marketing optimization
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 12.05.2025 19:02:16