| Anotācija |
Jasmanis, R. (2025). Tirdzniecības uzņēmuma mārketinga kanālu optimizācijas
projekts. Bakalaura darbs / Jasmanis, R., Kreicbergs, T. Rīga: RTU IEVF, bakalaura
profesionālo studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 68 lpp.
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 68 lpp., tajā iekļauti 4 attēli, 25 tabulas, 2 formulas. Izmantotajā
literatūras un avotu sarakstā ietverti 5 avoti latviešu un 50 avoti angļu. Darbam pievienoti 1
pielikums.
Pētījuma mērķis: Izpētīt esošo situāciju uzņēmuma mārketinga aktivitātēs un izveidot
B2B un B2C mārketinga kanālu optimizācijas projektu uzņēmumam SIA “Inter Cars Latvija”.
Pirmajā darba daļā tiek analizētas uzņēmuma pašreizējās mārketinga aktivitātes, kā arī
tiek veikta konkurentu un paša uzņēmuma analīze. Tiek identificētas nepilnības uzņēmuma
mārketinga aktivitātēs un noteikti optimizējamie rādītāji un aktivitātes. Pirmajā daļā tika
identificēts, ka uzņēmuma sociālo tīklu profilos ir novērojams zems sekotāju iesaistes rādītājs,
kā arī zems sekotāju skaits.
Otrajā darba daļā tiek veikts teorijas apskats un informācijas avotu analīze. Tiek ievākta
informācija un dati par mārketinga kanālu un sekotāju iesaistes optimizēšanas nozīmi, kā arī
tiek ievākta un apkopota informācija par potenciālajiem sekotāju iesaistes rādītāju un sekotāju
skaita optimizēšanas metodēm. Tiek ievākta un analizēta informācija, kas pamato optimizācijas
nepieciešamību un informē par potenciāli noderīgām optimizācijas stratēģijām.
Trešajā darba daļā tiek izstrādāts mārketinga kanālu optimizācijas projekts, kas
koncentrējas uz sekotāju iesaistes un sekotāju skaita palielināšanu dažādās sociālo tīklu
platformās, ko līdz šim ir izmantojis uzņēmums. Šajā dāļā tiek izklāstīts optimizācijas plāna
saturs un tajā iekļautās darbības, kas vērstas uz šo rādītāju optimizāciju. Optimizācijas plāns
tiek salīdzināts ar citām, maksas optimizācijas stratēģijām un tiek noteikts katras stratēģijas
potenciālais pienesums uzņēmumam.
Nozīmīgākie rezultāti: Pētījuma rezultāti norādīja uz to, ka uzņēmums SIA “Inter Cars
Latvija” implementējot šo optimizācijas plānu var panākt ievērojamu pieaugumu gan sekotāju
iesaistē, gan sekotāju skaitā. Šie rādītāji atšķīrās balstoties uz pielietotajām optimizācijas
metodēm un sociālo tīklu platformām. Aprēķinu rezultāti uzrādīja arī to, ka optimizācijas plāns,
kas neparedz papildus izmaksas var būt tikpat efektīvs, kā maksas stratēģijas. |