| Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
| Nosaukums |
Lietotāju pieredzes dizaina pilnveides projekts klientu lojalitātes veicināšanai |
| Nosaukums angļu valodā |
Project on improvement of user experience design to promote customer loyalty |
| Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
| Darba vadītājs |
Inesa Vētra |
| Recenzents |
Līga Sproģe |
| Anotācija |
Balaško, S. (2025). SIA “Firsof“ Lietotāju pieredzes dizaina pilnveides projekts klientu lojalitātes veicināšanai.. Bakalaura darbs / Balaško, S., Vētra, I. Rīga: RTU IEVF, bakalaura profesionālo studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 72.lpp.
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 72.lpp., tajā iekļauti 24.attēli,13. tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 2 avots latviešu, 36 avoti angļu un 2 avoti krievu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi.
Pētījuma mērķis: Ir izpētīt lietotāja pieredzes dizaina nozīmi reklāmas aģentūras uzņēmumam un noteikt tā ietekmi uz klientu lojalitātes palielināšanu, kā arī izstrādāt uzlabošanas plānu.
Pirmajā darba daļā tika veikta uzņēmuma SIA “Firsof” mājas lapas un darbības visaptveroša analīze. Pētījumā tika izmantotas dažādas analīzes metodes, tostarp SVID analīze, biznesa modeļa izveide, izmantojot Business Model Canvas, mērķauditorijas noteikšana, Klientu ceļojuma kartes izstrāde un uzņēmuma tīmekļa vietnes salīdzinoša analīze ar tā galveno konkurentu vietnēm. Analīze atklāja arī tīmekļa lapas nepilnības.
Otrajā darba daļā tika veikta 40 avotu analīze, kas veltīta UX dizaina tēmai un ar to saistītajiem jautājumiem. Analīzes mērķis bija iegūt dziļāku izpratni par lietotāju pieredzes principiem un noteikt veidus, kā UX dizains var palīdzēt uzlabot uzņēmuma digitālo klātbūtni. Īpaša uzmanība tika pievērsta attiecībām starp UX dizainu un mārketingu, lai noteiktu, kā efektīva lietotāja saskarne var veicināt klientu piesaisti un noturēšanu.
Trešajā darba daļā tika veiktas praktiskās aktivitātes un aprēķini, kas vērsti uz UX dizaina pilnveidošanu un klientu lojalitātes stiprināšanu pret uzņēmumu SIA “Firsof”. Tika izstrādāts uzlabojumu plāns, kura mērķis ir palielināt klientu lojalitāti. Turklāt, lai iegūtu dziļāku izpratni par lietotāju vajadzībām, tika veikta aptauja starp uzņēmuma klientiem un darbiniekiem.
Nozīmīgākie rezultāti: Pētījuma laikā mājaslapā vairākkārt radās tehniskas kļūmes, kas darba autoram ļāva konstatēt papildu kļūdas un nepilnības. Konstatētās problēmas operatīvi tika pārsūtītas atbildīgajai personai, pēc kā SIA “Firsof” komanda sāka tās novērst, lai uzlabotu lietotāju pieredzi un stiprinātu lojalitāti. |
| Atslēgas vārdi |
Lietotāju pieredze, mārketings, UX dizains, mārketinga nozare, reklāmā, lojalitāte, mājaslapa, UI/UX |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
User experience, marketing, UX design, marketing industry, advertising, loyalty, website , UI/UX |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
11.05.2025 13:47:44 |