Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pētījums par e-komercijas stratēģijām skaistumkopšanas saloniem |
Nosaukums angļu valodā |
Research on e-commerce strategies for beauty salons |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Viktorija Babiča |
Recenzents |
Kristīne Gorbunova |
Anotācija |
Noslēguma darba autore: Jana Rubcova
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Prakt. Docente Viktorija Babiča
Noslēguma darba temats: Pētījums par e-komercijas stratēģijām skaistumkopšanas
saloniem
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 2 daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 55 lpp., tajā iekļauti 2 attēli, 8 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 3 avoti latviešu, 19 angļu, 3 avoti krievu (ukraiņu) valodā. Darbam pievienots 1 pielikume.
Noslēguma darba galvenie rezultāti. Pētījuma rezultātā visas darbā izvirzītās hipotēzes tika apstiprinātas ar datiem, kā arī sniegta atbilde uz pētījuma galveno jautājumu.
Noslēguma darbs sastāv no ievada un teorētiskās daļas, kurā atklāta e-komercijas būtība un nozīme skaistumkopšanas nozarē, apskatītas tendences tiešsaistes pārdošanas apjoma pieaugumā un to ietekme uz uzņēmumu darbības rezultātiem. Autore pēta skaistumkopšanas nozares īpatnības un tās pielāgošanos digitālajai videi. Tiek aplūkoti jēdzieni par patērētāju uzvedības izmaiņām un pieprasījuma svārstībām, pētītas e-komercijas stratēģijas skaistumkopšanas nozarē, apspriestas tiešsaistes pierakstu sistēmas un to ietekme uz klientu apkalpošanas kvalitāti, analizētas sociālo mediju mārketinga pieejas un to ieviešana skaistumkopšanas nozarē. Pētījuma daļas pamatā ir kvalitatīvs pētījums, kas ietver intervijas ar salona “Ambassade de la beaute” tirgus nodaļu vadītājiem par tiešsaistes rezervēšanas un e-komercijas platformu izmantošanu, kā arī potenciālo klientu aptauju par viņu tiešsaistes rezervēšanas pieredzi. Kā arī kvantitatīvo analīzi par tiešsaistes rezervēšanas tendencēm skaistumkopšanas nozarē un sociālo mediju mārketinga rezultātiem un tā ietekmi uz pārdošanu. Un visbeidzot, organizācijas tīmekļa vietnes veiktspējas novērtējums. Tiek izdarīti secinājumi un sniegti ieteikumi. |
Atslēgas vārdi |
Interneta tirdzniecība, skaistumkopšanas nozare, sociālo mediju veicināšanas stratēģijas, konkurentu analīze. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Internet commerce, beauty sector, social media promotion strategies, competitor analysis. |
Valoda |
lv |
Gads |
2025 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.01.2025 18:43:41 |