Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Zemitānu stacijas Čiekurkalna parka darba optimizācija |
Nosaukums angļu valodā |
Optimization of Work of Ciekurkalns Park of Zemitani Station |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Jānis Eiduks Dr.sc.ing., docents |
Recenzents |
Pāvels Gavrilovs, Dr.sc.ing., lektors |
Anotācija |
Maģistra darbā dots Zemitānu stacijas tehnoloģiskais un ekspluatācijas raksturojums. Aprakstīta kravu kantoru darbs vilcienu pieņemšanā, pārstrādē, nosūtīšanā, kā arī drošības tehnika un darba aizsardzība stacijā.
Veikta ieejošās plūsmas analīze, kā arī tās empīriskā un teorētiskā sadalījuma atbilstības pārbaudes. Izmantojot masu apkalpošanas teoriju, pie esošās plūsmas intensitātes noteikta pieņemšanas nosūtīšanas ceļu noslodze, dīkstāve, vidējais pieprasījumu skaits sistēmā u.c. Noteikta lielākā iespējamā plūsmas intensitāte, ko var apkalpot sistēma. Kā arī piedāvāts pāra ceļu kopsavienojumā ielikt pārmiju, kas ļautu vēl palielināt ienākošo plūsmas intensitāti.
Novērtēta stacijā ietilpstošās pārbrauktuves drošība pēc avārijas koeficientu un bīstamības koeficientu metodēm, kā arī izvirzīti priekšlikumi tās drošības paaugstināšanai.
Darbā: 63 lpp. teksts, 17 attēli, 19 tabulas, 3 pielikumi un 14 nosaukumu informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
Vagonu plūsma, masu apkalpošanas teorija, tehnoloģiskais un ekspluatācijas raksturojums |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
flow analysis, theory of mass service, engineering and operating characteristics |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.02.2012 12:27:58 |